کد خبر 658381
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

لایحه جدیدی مبنی بر GPS داشتن بازیکنان خارج از زمین به هیئت‌مدیره فیفا رسیده است.

به گزارش مشرق، ریاست فیفا قانون مدون همراه داشتن GPS توسط بازیکنان خارج از اردو‌های ملی و حتی باشگاهی را به هیئت‌مدیره سپرد و طبق روال فدراسیون جهانی فوتبال، این قانون پس از تصویب نهایی به کمیته مسابقات فیفا ابلاغ خواهد شد.
 
روزنامه فرانسوی «لوپاریزین» از قول اینفانتینو آورده است: «آشتی فوتبال با تکنولوژی باید شکل بگیرد البته مدیریت ورزشی حرف اول را می‌زند و اگر تکنولوژی به فوتبال آسیب بزند، حذف خواهد شد، قضیه چشم الکترونیکی و نصل تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه به سود فوتبال بوده و تکنولوژی GPS نیز به سود فوتبال خواهد بود.»
 
اینفانتینو در ادامه در خصوص دلخوری مدیران برخی از باشگاه‌ها هم گفته است: «نگران چه هستید؟ سرمربی تیم فوتبال چه ملی و چه باشگاهی باید بداند بازیکنانش کجا هستند حتی اگر اردو تعطیل باشد، بازیکن فوتبال حقوق نجومی دریافت می‌کند تا شبیه یک کارمند ساده نباشد، او زندگی مشابهی با سایر شهروندان ندارد و نمی‌تواند هر کجا که خواست برود.»
 
اینفانتینو پا را فراتر گذاشته و می‌گوید نصب GPS درون زمین هم لازم است: «اگر GPS به بازیکنان نصب شود، داور بازی با قاطعیت می‌تواند اعلام آفساید کند، همه بازیکنان باید GPS و یا حداقل سنسور مخصوص داشته باشند که به صورت تعریف شده، اگر در آفساید باشند بلافاصله به داور هشدار داده شود. نصب GPS برای فوتبال امروز یک مورد واجب و بسیار مهم است.»
 
منبع: 11 نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    احتمالا آقازاده اش تو کار نصب جی پی اسه یا کارخونه تولید جی پی اس داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس