کد خبر 657999
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تردد خودروها در مرزهای سه گانه مهران، چذابه و شلمچه روان اما پرحجم است.

به گزارش مشرق، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مرز مهران اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی با تمهیدات اندیشیده شده باشکوه‌‌تر از سال گذشته برپا شد.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس نیز تمهیدات لازم را برای ایجاد امنیت ترافیکی و انتظامی و ... زوار اربعین حسینی اندشید و در این راستا تلاش شبانه‌روزی داشته است.
 
وی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نفر از سه گذرگاه مرزی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین به کشور عراق سفر کرده بودند، ادامه داد: در حال حاضر این تعداد زوار در حال بازگشت هستند.
 
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود تاکنون 85 درصد زوار اربعین از کشور عراق وارد ایران اسلامی شده و همچنلن فرایند بازگشت زوار اربعین حسینی استمرار دارد.
 
مومنی تصریح کرد: باید تمهیدات ویژه‌ای برای تردد زوار در سال اتی مد نظر قرار گیرد و دو مقوله افزایش گذرگاه‌ها و همچنین بازنگری در موضوع روادید سفر برای این ایام باید برای سال آینده مد نظر قرار گیرد.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اکنون وضعیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه روان اما پرحجم است و پلیس در محورهای ارتباطی استقرار یافته و در تسهیل تردد زوار تمام توان خود را به کار گرفته است.
 
وی از زائران خواست، در مسیر بازگشت از شتاب و عجله پرهیز کنند و با استراحت کافی به سوی شهرهای خود حرکت کنند تا شاهد حوادث رانندگی دردناک و ناگواری نباشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس