کد خبر 657587
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

مسئول نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان گفت: بیش از 43 کشور در این نمایشگاه با نام آدیاز 2016 شرکت می‌کنند که فرصت خوبی برای تبلیغ کریدور اقتصادی مشترک با چین است.

به گزارش مشرق، «طاهر جاوید» مسئول نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان گفت: بیش از 43 کشور در این نمایشگاه با نام آدیاز 2016 شرکت می‌کنند که فرصت خوبی برای تبلیغ کریدور اقتصادی مشترک با چین است.

وی افزود: نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان موسوم به آیدیاز 2016 از 22 الی 25 نوامبر در شهر کراچی برگزار می‌شود که 43 کشور در قالب 90 هیئت در آن شرکت خواهند کرد.

جاوید تأکید کرد: تانک الخالد،جنگنده‌های جی اف 17، هواپیمای آموزشی سوپر مشاق و انواع موشک از جمله مهمترین تولیدات صنایع دفاعی پاکستان است که در نمایشگاه آیدیاز 2016 به نمایش درمی‌آید.

به گزارش دیلی اکسپرس، وی افزود: کشورهای مختلف از نمایشگاه صنایع دفاعی پاکستان استقبال کرده‌اند و امسال 9 کشور به بازدید کنندگان از این نمایشگاه اضافه شده است.

طاهر جاوید گفت: با توجه به افزایش بازدید کنندگان فضای نمایشگاه را با 8 حال بزرگ افزایش داده‌ایم.

سرتیپ «وحید ممتاز» از مدیران صنایع دفاعی پاکستان نیز در این زمینه گفت: بهترین جنگ افزارهای تولید کشور در نمایشگاه ایدیاز 2016 به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: پاکستان حاضر است تجربیات خود درباره جنگ‌های نامنظم را در اختیار سایر کشورها قرار دهد و در زمینه مبارزه با تروریسم با آنها همکاری کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    سوخو 35 و کا 52 بخریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس