کد خبر 657559
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

سرپرست پروژه بیمه زائران اربعین حسینی بیمه دانا با اشاره به پرداخت هزینه درمان سرپایی ۴ هزار نفر از زائران اربعین، گفت: تا روز گذشته 66 نفر از زائران بستری، 5 نفر تحت عمل جراحی و 64 نفر به ایران اعزام شدند.

به گزارش مشرق، عزت الله حقیقی سرپرست پروژه بیمه زائران اربعین حسینی بیمه دانا اظهارداشت: تا پایان روز اربعین، تعداد 28 نفر از زائران بیمه‌شده‌ بیمه دانا بر اثر سوانح طبیعی، حوادث رانندگی و حوادث تروریستی سامرا به شهادت رسیدند و هزینه‌های درمان سرپایی بیش از 4000 نفر از زائران در مراکز درمانی عراق پرداخت شده است.

سرپرست پروژه بیمه زائران اربعین حسینی بیمه دانا به استقرار حدود 200 نفر نیرو برای ارائه خدمات بیمه‌ای در این ایام در مسیر راهپیمایی و بیش از 30 مرکز درمانی عراق از سوی این شرکت اشاره کرد و افزود: 66 نفر از زائران بیمار در مراکز درمانی عراق بستری و 5 نفر در مراکز درمانی این کشور تحت اعمال جراحی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: 64 نفر از زائران بیمار به صورت هوایی و زمینی به ایران اعزام شدند که تا بهبودی کامل تحت پوشش بیمه دانا قرار دارند.

حقیقی با بیان اینکه نرخ حق بیمه پوشش‌های حوادث و درمان زائران در این مدت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، رقم 18 هزار و 800 تومان برای هر نفر بوده است، تصریح کرد: این نرخ با توجه به انواع ریسک‌های مترتب بر هر نفر در طول چهل روز رقم مناسبی است و نسبت به سال گذشته علاوه بر افزایش مدت پوشش و سطح ارائه خدمات، شاهد کاهش بسیار زیاد نرخ حق بیمه بوده‌ایم.

 بر اساس این گزارش مجموع حق بیمه پرداختی زائران اربعین به بیمه دانا 35 میلیارد تومان شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس