کد خبر 656648
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

معاون رئیس جمهور گفت: بعد از برجام آینده ایران روشن و تابناک خواهد بود و مردم آثار حرکت دولت در این موضوع را احساس خواهند کرد نمونه آن صادرات 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت است که به اندازه صادرات قبل از تحریم‌هاست و این امر نشان از گشایش در امور کشور است.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با موافقت دولت ساخت دو نیروگاه جدید در بوشهر آغاز شده و به زودی قسط اول توسط بانک مرکزی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: با پرداخت قسط اول ساخت دو نیروگاه جدید بوشهر، تا پایان امسال شاهد تسریع در اجرای عملیات عمرانی این دو نیروگاه خواهیم بود هر چند تکمیل دو نیروگاه 10 سال زمان خواهد برد.

صالحی با بیان اینکه مردم بوشهر، مردمانی صبور و مقاومی هستند، خاطرنشان کرد: نیروگاه اول بوشهر سالهاست که کار خود را آغاز کرده و با موافقت دولت دو نیروگاه جدید هم قرارداد بسته شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه به مردم استان بوشهر بابت داشتن یک استاندار پیگیر تبریک می‌گویم، اظهار داشت: استاندار بوشهر با پیگیری‌های خود ما را به خرج انداختند و قرار است دو پروژه بیمارستان اورژانس هسته ای و بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر توسط سازمان انرژی اتمی ایران احداث شود.

وی افزود: این بیمارستان‌ها بعد از ساخت، نفع آن برای کارمندان نیروگاه هم خواهد بود و منتی بر سر کسی نداریم.

صالحی گفت: بوشهر به یک بیمارستان جامع نیاز دارد که مدام از خدمات بیمارستانی بهره‌مند شوند و برای درمان به دیگر استان‌ها مراجعه نکنند، آینده بوشهر آینده‌ای روشن و تابناک است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بعد از برجام آینده ایران روشن و تابناک خواهد بود و مردم آثار حرکت دولت در این موضوع را احساس خواهند کرد نمونه آن صادرات 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت است که به اندازه صادرات قبل از تحریم‌هاست و این امر نشان از گشایش در امور کشور است و در آینده هم گشایش‌های بیشتری شاهد خواهیم بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس