کد خبر 656457
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح کشورمان گفت: روس‌ها شریک راهبردی ما هستند و حضور آنها در نمایشگاه کیش می‌تواند منجر به نزدیکی دو کشور در حوزه تسلیحاتی شود.

به گزارش مشرق، امیر عبدالکریم بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش درباره محصولات جدید ساخت داخل که قرار است در این نمایشگاه ارائه شود، گفت: ما علاوه بر نمایش بالگردها، پهپادها و دستاوردهای مختلف در حوزه هوایی، برای اولین بار یک محصول بومی یعنی ترمزهای از جنس کربن ـ کربن که در هواپیماهای تجاری و مسافربری مورد استفاده قرار می‌گیرد را رونمایی خواهیم کرد.

بنی طرفی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین کاملاً خودکفا بوده و در بین 5 کشور اول جهان حضور دارد،‌ اظهار داشت:‌ امروز همه نیازهای پهپادی ما از طراحی تا ساخت در داخل کشور انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی پهبادهای ما مانند فطرس می‌توانند بدون نیاز به سوخت‌گیری و نشست و برخاست بیش از 48 ساعت پرواز کنند.

وی درباره تغییرات صورت‌گرفته در پهپاد حماسه نیز اظهار داشت: یکی از این تغییرات در طراحی جدید بال‌های این هواپیماست که بزرگ‌تر شده تا بتواند مدت زمان بیشتری پرواز کند.

 افزایش مدت زمان پرواز در پهپاد «حماسه» +عکس
 پهپاد «حماسه» به نمایش درآمده در کیش

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح همچنین در خصوص حضور کشورهای خارجی از جمله روسیه در نمایشگاه بین‌المللی کیش گفت: روس‌ها شریک استراتژیک ما هستند و حضور آنها و استقبالشان از این نمایشگاه یک نکته مثبت است که می‌تواند به نزدیک شدن دو کشور در حوزه تسلیحاتی منجر شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس