کد خبر 655874
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

آغاز فصل اسکی ۹۵ به دلیل عدم بارش برف در پیست‌های اسکی با تاخیر همراه است. این در حالی است که سال گذشته در همین زمان شاهد بازگشایی پیست توچال بودیم.

به گزارش مشرق، این روزها بیش از آنکه شاهد بارش برف و یا باران باشیم آلودگی هوا به معضلی به خصوص در شهرهای بزرگ کشور تبدیل شده است که البته خواسته یا ناخواسته بر روی فعالیت های ورزشی نیز اثرگذار است. در حالی که سال گذشته با بارش برف در ارتفاعات توچال شاهد بازگشایی آزمایشی این پیست در تاریخ ۲۰ آبان و پس از آن بازگشایی رسمی در تاریخ ۲۸ آبان بودیم حالا خبری از برف نیست!

همین باعث می شود تا فصل اسکی ۹۵ که طبق برنامه ریزی ها باید از آذر آغاز می شد حداقل با یک ماه تاخیر شروع شود. بهرام ساوه شمشکی سرپرست دبیری فدراسیون اسکی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: متاسفانه عدم بارش برف کافی باعث شده است تا فصل اسکی با تاخیری حدودا یک ماهه آغاز شود. پارسال در همین زمان پیست اسکی توچال باز شده بود و پیست دیزین نیز اوایل آذر کار خود را آغاز کرد که امسال شاهد این موضوع نیستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که با این وضعیت برنامه های تیم ملی، برگزاری رقابتهای لیگ و .. نیز به مخاطره می افتد؟ گفت: به هرحال ما طبق برنامه ریزی ها عمل می کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما بدون شک تیم های ملی سه رشته آلپاین-اسنوبرد و صحرانوردی خود را برای رقابتهای قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی آماده می کنند و فدراسیون اسکی شرایط حضور هرچه موفق تر نمایندگان کشورمان در این رقابتها را فراهم خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس