کد خبر 655833
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

نقوی حسینی رأی دیروز مجلس درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی را که به معنای تأیید انجام تحقیق و تفحص از مدیران و مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت است، رایی قاطع خواند.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره رأی مخالف دیروز نمایندگان مجلس به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که در آن رد تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت مدیران ارشد و مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت پیشنهاد شده بود، گفت:‌ در کمیسیون بحث‌های بسیاری شده و وزیر اطلاعات نیز توضیحات مفصلی درباره آن داده بود و جمع‌بندی کمیسیون بر عدم نیاز به تحقیق و تفحص در این باره بود.

وی رأی دیروز مجلس درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی را که به معنای تأیید انجام تحقیق و تفحص از مدیران و مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت است، رأیی قاطع خواند و اظهار داشت: گروه تحقیق و تفحص در جلسه آتی کمیسیون حضور پیدا خواهد کرد و گزارش مصوب مجلس نیز به کمیسیون می‌آید.

نقوی حسینی گفت: عضو کمیته تحقیق و تفحص از وضعیت مدیران ارشد و مسئولان دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت خواهم شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: موضوعات این تحقیق و تفحص تیتربندی شده و کمیته کار خود را آغاز خواهد کرد و شش ماه فرصت دارد که گزارش خود را آماده کرده و به کمیسیون ارائه دهد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    اول وزارت خارجه یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس