کد خبر 655609
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

احمد طیبی نماینده عرب در اعتراض به پیش نویس قانون منع پخش اذان در مساجد قدس در صحن کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اذان داد.

 به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز سه شنبه گزارش داد، این در حالی است که رژیم صهیونیستی روز گذشته پیش نویس قانون نژاد پرستانه منع پخش اذان از مساجد قدس را به تصویب رساند.

این قانون قرار است به کنست رژیم صهیونیستی نیز ارائه شود تا به تصویب نهایی برسد.

بسیاری از گروه ها و تشکل ها در فلسطین اشغالی و مقامات فلسطینی در اعتراض به منع پخش اذان از مساجد شهر قدس بیانیه صادر کردند.

از سوی دیگر مدیر امور مسجد الاقصی در وزارت اوقاف اردن نیز تاکید کرد که وزارتخانه متبوعش به هیچ وجه قانون رژیم صهیونیستی مبنی بر منع پخش اذان از مساجد قدس اشغالی را قبول ندارد.

عبدالله عبادی در گفت و گوی مطبوعاتی اظهار داشت: وزارت اوقاف اردن این قانون را به هیچ وجه قبول ندارد و اذان همانند گذشته از تمامی مساجد قدس پخش خواهد شد.

عبادی گفت که وزارتخانه متبوعش تماس هایی را با برخی طرف ها برقرار کرده و گزارشی را نیز به وزارت خارجه ارائه داده تا این مساله با طرف های بین المللی به منظور اعمال فشار بر طرف صهیونیستی مطرح و جلوی ادامه تجاوزات این رژیم علیه مقدسات فلسطین و قدس گرفته شود.

به موجب توافقنامه به امضا رسیده میان اردن و رژیم صهیونیستی، اردن مسئول نظارت بر امور مسجد الاقصی می باشد.

عبادی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی سیاست تبعید نگهبانان و نمازگزاران در مسجد الاقصی را در پیش گرفته است و هجمه غیر قانونی گسترده ای را نیز علیه کارکنان اداره اوقاف اردن آغاز کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس