«مشیر المصری» تاکید کرد که مقاومت برای جنگ جدید با اسرائیل تلاش نمی کند اما در صورت تحمیل این جنگ، دست بسته نخواهد بود و در واکنشی قدرتمندانه، تل آویو و پس از آن حیفا را هدف قرار خواهد داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از فلسطین الیوم، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

بر اساس این گزارش، «مشیر المصری» از رهبران حماس در سخنانی تاکید کرد: مقاومت فلسطین قادر به آزادسازی اسیران خود از زندان های اشغالگران است. ما بدون پذیرش شروط حماس، اقدام به تبادل اسرا نمی کنیم. اسرائیل راهی جز پذیرفتن شروط مقاومت ندارد.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: تنها راه آزادی نظامیان اسرائیلی، شرکت در مذاکراتی است که حماس شروط آن را تعیین می کند. مقاومت فلسطین با به روزرسانی توان نظامی خود، قادر به هدف قرار دادن تل آویو با هزاران موشک است.

عضو ارشد حماس بیان داشت: مقاومت برای جنگ جدید با اسرائیل تلاش نمی کند اما در صورت تحمیل این جنگ بر ما، دست بسته نخواهیم بود و در واکنشی قدرتمندانه، تل آویو و پس از آن حیفا را هدف قرار خواهیم داد.

وی در پایان ضمن اعلام همبستگی با شیخ رائد صلاح که روز یکشنبه دست به اعتصاب غذا زد، در رابطه با تصمیم صهیونیست ها برای جلوگیری از پخش اذان در مساجد قدس نیز گفت: صدای بلند اذان در مسجد الاقصی و تمامی مساجد فلسطین پخش خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این دیگر سران حماس نیز تاکید کرده بودند که شرط این جنبش برای تبادل اسیران، آزادی افراد بازداشت شده پس از توافق مبادله نظامی صهیونیستی به نام گلعاد شالیت و پایبندی صهیونیست ها به دیگر شروط این توافق است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس