کد خبر 655148
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از وزیر اقتصاد این سؤال را دارم که منظور او از حدود قانون و موازین شرعی چه بوده و این وجوه باید با استناد به کدام قانون به حسابهای شخصی ریخته شود.

به گزارش مشرق، محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 24 آبان)‌  در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما که روز گذشته در حلب به شهادت رسید، گفت: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر شایعاتی درباره افتتاح حسابهای متعدد شخصی رئیس محترم قوه قضائیه در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: این اخبار باعث سوء استفاده رسانه‌های خارجی شده است.

صادقی با بیان اینکه علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی طی مصاحبه‌ای این اخبار را تکذیب کرده و اعلام کرده از 20 سال گذشته با هماهنگی خزانه‌داری کل و با رعایت حدود قانون حسابهایی برای قوه قضائیه به عنوان سپرده افتتاح شده است تصریح کرد: از وزیر اقتصاد این سؤال را دارم که منظور او از حدود قانون و موازین شرعی چه بوده و این وجوه باید با استناد به کدام قانون به حسابهای شخصی ریخته شود.

وی افزود: کدام موازین شرعی وجود دارد که باید این وجوه تصرف و سود حاصله را تملک کند. از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم برای جلوگیری از سوء استفاده بیگانگان و شفاف شدن موضوعات، گزارشی از عملکرد این حسابها در طی 5 ساله اخیر را ارائه دهد.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس