کد خبر 655126
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید محسن خزائی گل سرسبد خبرنگارها بود و دلباختگی عجیبی به امام حسین (ع) و انقلاب داشت.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع شهید محسن خزایی، مراسم تشییع پیکر شهید محسن خزایی خبرنگار سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما با حضور جمعی از شخصیت ها، کارکنان و مردم برگزار شد.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت کردند.
 
لاریجانی: شهید خزایی گل سر سبد خبرنگاران بود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید محسن خزائی گفت: امروز روز بسیار سختی برای همه ما محسوب می شود چرا که عزیزی را از دست داده ایم که سالهای سال با او مانوس بودیم و همه ملت ایران با صدا و گزارش های او انس گرفته بودند.

وی ادامه داد: شهید محسن خزائی گل سرسبد خبرنگارها بود و دلباختگی عجیبی به امام حسین (ع) و انقلاب داشت.

وی تصریح کرد: شهید محسن خزائی سالها شور و شوق برای دستیابی به اهداف انقلابی اش داشت.

لاریجانی اظهار کرد: این لحظه ها برای تمامی ما لحظاتی سخت محسوب می شود بویژه برای خانواده این شهید بزرگوار چراکه یک نیروی دلباخته انقلاب را از دست داده ایم.

وی با اشاره با استواری و ایستادگی ملت ایران توضیح داد: ملت ایران، ملتی استوار و مجاهده است که در راه اهداف خود همیشه وارد صحنه می شود.  عزیزان ما در صدا و سیما جزو نیروهای مسلح نیستند که در این زمینه وظیفه ای داشته باشند اما زمانی که خبرنگارهای ما همراه با نیروهای مسلح درشرایط سخت حضور پیدا می کنند نمادی از این است که درکنار این آرمانها ایستادگی و پایداری بسیاری دارند واین موضوع، موهبتی بزرگ برای یک ملت به شمار می رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبتهای خود یادآور شد: حفظ روحیه حماسی و مجاهدتهای یک ملت ویژگی بسیار ارزشمندی محسوب می شود چرا که وقتی ملتی اهل مجاهدت باشد هیچ گاه خوار و ضعیف نمی شود و از این جهت باید به خود ببالیم.

وی همچنین گفت: عزیزانی که در رادیو و تلویزیون فعالیت می کنند باید به خود افتخار کنند که از روحیه حماسی برخوردار هستند البته برای همه ملت ایران چنین روحیه ای یک افتخار بزرگ به شمار می رود چرا که اینگونه مشخص می شود شهدا و راه مجاهدت را فراموش نکرده اند.

لاریجانی تصریح کرد: روحیه دفاع مقدس و مجاهدت همچنان در بین مردم ایران جریان دارد و این سرافرازی ملت ایران محسوب می شود و از سویی دیگر برای کشورها دیگر که با ایران در ا رتباط هستند نیز پیامی روشن را در بر دارد به این معنا که ما در مسیر و دوستی خودمان بسیار راسخ هستیم و اهل نیرنگ نیستیم.

وی افزود: اگر ما امری را برای بشریت مهم دانستیم حتی تا پای جان خود نیز می ایستیم واین روحیه برای روند دراز مدت یک انقلاب بسیار تأثیرگذار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ملت ایران امروز در سرکوب جریان تروریستی پیشرو است ، به دلیل روحیه فداکاری این ملت است و ما امروز عزیز مجاهدی را از دست دادیم که با او مأنوس بودیم اما تروریست ها باید بدانند که این اتفاق آغازگر یک سلسله بزرگ از مجاهدت ها به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: به خانواده شهید محسن خزائی اعلام می کنم که سرتان را بالا بگیرید. افراد باید آمادگی روحی داشته باشند تا چنین سعادتی را کسب کنند و باید افتخار کنید که خداوند مدال شهادت را بر گردن آقا محسن انداخته است. انشاالله خدا این فرد عزیز را با امام حسین (ع) و یاران ایشان محشور کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس