کد خبر 650630
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک از کامیون دانگ‌فنگ در محور "چاه شاهی " خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سروان محمدرضا حیدری اظهار‌ داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر شهرستان منوجان در حین گشت‌زنی نامحسوس در محور "چاه شاهی" به سمت "هشت بندی" به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ‌فنگ سفید رنگ مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه راننده کامیون با مشاهده ماموران قصد فرار داشت که طی تعقیب و مراقبت هدفمند پلیس متوقف شد، افزود: ماموران در بازرسی مقدماتی از این کامیون با استفاده از تجربه پلیسی متوجه جاساز حرفه‌ای مواد در باک کامیون شده که با بازرسی انجام شده موفق به کشف 131 بطری یک و نیم لیتری تریاک به وزن 232 کیلوگرم از داخل باک کامیون شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان خاطر‌نشان کرد: پس از کسب دستور مقامات قضایی کامیون به پارکینگ انتقال یافت و راننده نیز دستگیر شد.

سارق حرفه ای قطعات خودرو در کهنوج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 11 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو در روز گذشته خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف سطح شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مامورای کلانتری 11 با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به یک نفر که سابقه سرقت داشت مظنون شده و فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند که ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل فرد مظنون، نامبرده را در حال سرقت از یک دستگاه خودرو پژو 405 دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری، در بازجوئی‌های اولیه ماموران و پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کرد که پس از سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف 124 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس رابر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت‌زنی نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی در محور جیرفت به سمت رابر به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو پس از ورود به ایست و بازرسی بدون توجه به ایست پلیس، اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد گفت: پس از انتقال خودرو به پارکینگ 124 کیلوگرم تریاک ازداخل آن کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

سرگرد یونس سالاری افزود: نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ موادمخدر صنعتی و روانگردان مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه های مرتبط است و پلیس در این زمینه با قاظعیت با سوداگران مرگ مبارزه می‌کند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس