کد خبر 655109
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

تقارن سن با زمان روایت جوری فیلم «نفس» به گونه‌ای است که در کودکی گذراندم و نقشم غیر قابل دسترسی نبود.

به گزارش مشرق، مهران احمدی، بازیگر در خصوص نقش خود در فیلم «نفس» و تفاوت آن با سایر نقش‌هایی که تا کنون ایفا کرده است، گفت: به هر حال نقش جدیدی بود و تجربه یک کار تقریبا تاریخی که یک تلرانس سنی را در آن طی می‌کردم.

وی ادامه داد: این فیلم برایم یادآور خاطرات خودم در دوران نوجوانی‌ام بود و فی ذات نقش متفاوتی برایم به حساب می‌آید.

احمدی در خصوص وجه تاریخی این فیلم و تفاوت بازیگری‌اش با سایر فیلم‌هایی که در زمان حال روایت می‎‌شوند و نحوه رسیدنش به نقش عنوان کرد: این کار به قدری تاریخی نبود که برایش تحقیق می‌کردم، به هر حال سن من هم جوری است که این دوران را در کودکی گذراندم و چیزهایی از آن زمان را به خاطر دارم. به هر صورت برایم چیزی غیرقابل دسترس نبود.

بازیگر فیلم «شیار 143»، در خصوص نحوه کار با کودک و سختی‌های آن، یادآور شد: بازی کردن و کار کردن در کنار بچه‌ها کار خیلی آسانی نیست و چیزهایی را می‌طلبد که هنگام کار با بزرگسالان وجود ندارد، مثل این که برای کار با کودک باید روانشناسی آنها را بلد بود و بدانی که چگونه باید با کودک، کنار آمد.

وی گفت: قرار نیست که کودک شبیه من شود و من باید به شکل او دربیایم.

احمدی راجع به چگونگی ارتباط برقرار کردنش با بازیگران کودک فیلم، اظهار داشت: من بچه‌ها را دوست دارم و همین هم باعث می‌شود که بچه‌ها با من انس شوند و چون خودم هم دختری کوچک دارم، نحوه ارتباط برقرار کردن با کودک را می‌دانم.

این بازیگر در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: بازیگردان فیلم آقای معتمدی بودم و هم اکنون در حال مذاکره برای ایفای نقش در یک فیلم هستم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس