دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: الان زود است که راجع به این مسئله موضع گیری کنیم و رسانه ها هم با تامل بیشتری در مورد موضع گیری در خصوص انتخابات امریکا صحبت کنند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه همایش بین اللمللی بحران های ژئوپولیتیکی جهان اسلام که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما به دنبال راهکارهای عملی برای همگرایی امت اسلامی درجهت مقابله با تکفیری ها هستیم، اظهار داشت: امنیت، اقتصاد و آرامش یک منفعت مشترک و تروریسم یک دشمن مشترک برای همه جهان است.
 
صفوی تصریح کرد: این طور نیست که امواج تروریستی در منطقه ما شروع شود و همینجا بماند و احتمال ورود این امواج تروریستی سوریه و عراق به مکان هایی که خودشان حامی آن بودند، هست.
 
وی افزود: دشمن مشترک مسلمانان، رژیم صهیونیستی است و تلاش برای تفرقه میان عرب و عجم و فرقه های مسلمانان نیز از سوی همین رژیم دنبال می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: همه باید در جهت جلوگیری از تجزیه کشورها و حمایت از حکومت های قانونی کشورها تلاش کنند.
 
صفوی درپاسخ به سالی درباره انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا نیز گفت: الان زود است که راجع به این مسئله موضع گیری کنیم و رسانه ها هم با تامل بیشتری در مورد موضع گیری در خصوص انتخابات امریکا صحبت کنند.
 
وی ادامه داد: تجربه نشان می‌دهد که کاندیداها چه در ایران و چه امریکا در زمان انتخابات حرف‌هایی می‌زنند که بعدا از آن چرخش می‌کنند اما می‌دانیم امریکا را سیستم اداره می‌کند و اجازه نمی‌دهد فرد تصمیم گیرنده باشد.

صفوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امریکا در مسایل منطقه و سوریه و عراق و ایران یک چرخش محسوس داشته باشد تا ریشه نا امنی و دخالت ها کنده شود و خروج امریکا از خلیج فارس را شاهد باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس