کد خبر 654597
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

دادگاه زاکانی نماینده سابق مجلس صبح امروز به دلیل شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، برادر رئیس‌جمهور و دانیال زاده، آغاز شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صبح امروز(یکشنبه، 23 آبان) به منظور رسیدگی به پرونده تشکیل شده از سوی دولت در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 در این دادگاه حاضر شد.

جلسه دادگاه این نماینده سابق مجلس به دلیل شکایات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، حسین فریدون دستیار و برادر رئیس‌جمهور و رسول دانیال زاده در دادگاه جرائم کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری در حال برگزاری است.

پیش از این زاکانی درباره اوج‌گیری فعالیت شبکه دلالی در فضای پسابرجام هشدار داده و برخی پرونده‌های فساد را نیز مطرح کرده بود که به نظر می‌رسد این شکایت‌ها مربوط به سلسله افشاگری‌های او در این باره باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    در جمهوری اسلامی همه آزاد اند الا انقلابی !!!!!!!!!!!1
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    0 0
    آیا دولتی که معتقد به آزادی بیانه ، اینجور باید با منتقدین خودش برخورد بکنه ؟ یه روز از دکتر عباسی شکایت میکنه ،‌ یه روز از آقای زاکانی شکایت میکنه ، یه روز مردم رو بیسواد ، بی شناسنامه و افراطی خطاب میکنه و . . . آیا واقعا اینطوری میخواد به آزادی بیان احترام بذاره ؟ از رییس جمهور یک مملکت بعیده که این حرفا رو بزنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس