کد خبر 654210
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

عباسی گفت: ۶۰ درصد از تولیدکنندگان به دلیل رکود و همچنین هزینه‌های بالا دست از تولید کشیده و ترجیح می‌دهند پول‌های خود را در بانک بگذارند.

به گزارش مشرق، عبدالحسین عباسی، رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران اظهار داشت: رکود در بازار بیداد می‌کند و این رکود به بازار مبلمان و صنایع چوبی نیز رسیده است، به طوری که حدود 75 درصد از تولید به دلیل نداشتن نقدینگی و فقدان بازار تعطیل است. صادرات نیز اوضاع خوبی ندارد و نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است.

وی افزود: 60 درصد از تولیدکنندگان به دلیل همین رکود موجود و همچنین هزینه‌های بالایی مانند هزینه اجاره ملک ترجیح داده اند که دست از تولید کشیده و پول‌های خود را در بانک بگذارند و سود آن را دریافت کنند زیرا فروش نیز کم شده است، وقتی تولیدکننده تولیدش را متوقف کند بدون شک کارگران زیادی که در این صنف مشغول به کار هستند بیکار می‌شوند که این چنین نیز شده است.

گفت: مسئولان صنعت بر روی صندلی‌ها و پشت میزهایی که ما ساخته‌ایم می نشینند و هیچ گونه تصمیمی برای حل مشکلات این صنف نمی گیرند. ما از دولت کمک هم نمی‌خواهیم فقط چوب لای چرخ ما نگذارند تا لااقل خودمان فکری به حال صنف خود کنیم.

وی با بیان این مطلب که بزرگترین مشکل تولیدکنندگان سودهای بالای بانک‌ها است، گفت: قدرت خرید مردم بسیار کم شده است به طوری که می توان گفت فروش نسبت به سال‌های قبل 40 تا 50 درصد کمتر شده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس