مدیر گروه برنامه های ترکیبی شبکه افق از اعزام دو گروه برنامه ساز برای پوشش زنده پیاده روی اربعین در ایران و عراق در روزهای 20 آبان تا 2 آذر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه افق، محسن ناجی با اشاره به اعزام دو گروه برنامه ساز شبکه افق برای پوشش زنده پیاده روی عظیم اربعین گفت: یکی از گروه ها در روزهای20 تا 27 آبان، روزانه و در بسته های مشخص، برنامه های خود را از تهران تا مرز مهران به روی آنتن می برد.
 
وی افزود: برنامه های زنده این گروه با عنوان «جاذبه» طی ساعت های 12 و 30 دقیقه تا 13 و 18 و 30 دقیقه تا 19 هر روز از شبکه افق پخش می شود؛ برنامه ها از تهران تا مهران و به ترتیب به روی آنتن می روند و سه شب هم در مرز مهران برنامه خواهیم داشت.
 
مدیر گروه برنامه های ترکیبی شبکه افق با بیان اینکه گروه دوم اعزامی در کشور عراق برنامه های خود را پی می گیرد گفت: این گروه قرار است پیاده روی عظیم اربعین را از نجف تا کربلا و در منازل مختلف بین راه به تصویر بکشد.
 
وی افزود: برنامه های گروه دوم از کشور عراق از 23 تا 30 آبان به روی آنتن می رود و ساعت های 15 و 30 دقیقه تا 16 و 22 تا 22 و 30 دقیقه برای پخش آن در نظر گرفته شده است.
 
ناجی گفت: گروه نخست تا پایان مراسم اربعین در مرز مهران حضور خواهد داشت و بازگشت زائران را طی روزهای اول و دوم آذر به تصویر می کشد.
 
مدیر گروه برنامه های ترکیبی شبکه افق افزود: رویکرد اصلی این دو گروه، نمایش اقدامات مردمی و عظمت پیاده روی اربعین خواهد بود همچنین تصویرهایی از استان های مختلف در قالب میان برنامه به نمایش در می آید.
 
وی گفت: نعمت الله مهدیانی تهیه کنندگی برنامه های گروه نخست در ایران و رضا ابراهیم پور تهیه کنندگی برنامه های گروه دوم در عراق را بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس