کد خبر 653975
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه کلیت کار ما بر مبنای پیوستن به وحدت اصولگرایی و تک‌نامزدی در مرحله نهایی انتخابات به پیش می‌رود،گفت:کلید اصلی انتخابات 96 اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین کنعانی‌مقدم دبیرکل حزب سبز، با بیان اینکه ما در قالب جبهه ایستادگی وارد انتخابات می‌شویم، اظهار داشت: ستاد انتخابات ما نیز با نام «همت» تشکیل شده که به بررسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می‌پردازد.

وی با اشاره به چارچوب فعالیتی حزب سبز در انتخابات 96، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب در این چارچوب عمل خواهیم کرد و این سیاست‌ها را در ساختار حزبی خود نهادینه می‌کنیم.

دبیرکل حزب سبز با اشاره به بررسی‌ شخصیت‌ها برای معرفی به انتخابات خاطرنشان کرد: کلیت کار ما بر مبنای پیوستن به وحدت اصولگرایی و تک‌نامزدی در مرحله نهایی انتخابات به پیش می‌رود و یک رقابت سالم و با مشارکت حداکثری مردم را مدنظر قرار داده‌ایم.

کنعانی‌مقدم تأکید کرد: کسی می‌تواند در سال 96 پیروز شود که بتواند آرای خاکستری را که طیف وسیعی را شامل می‌شود با خود همراه کند.

وی افزود: کلید اصلی انتخابات آینده اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم خواهد بود و هریک از طیف‌ها که بتواند از این کلید بهره ببرد، پیروز نهایی انتخابات خواهند شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس