خزانه‌دار مستعفی کمیته ملی المپیک، گفت: برای انتخاب خزانه‌دار با رئیس کمیته ملی المپیک صحبت کردم و از او خواهش کردم تا یک نفر را معرفی کند.

به گزارش مشرق، محمدعلی شجاعی درباره اینکه بعد از یک سال از استعفای شما از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک بالاخره تکلیف چه شد، اظهار داشت: من با کیومرث هاشمی صحبت کردم و از او خواهش کردم تا خزانه‌دار انتخاب شود حتماً این کار را انجام خواهم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه جدیدی به فدراسیون‌ها واریز می‌کنید یا خیر و بعد از المپیک واریزی جدیدی داشته‌اید یا نه، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم بعد از المپیک بودجه‌ای داده باشیم فعلاً هم خبری از بودجه نیست.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون انجام شده، انتخابات شما چه زمانی انجام خواهد شد، گفت: فراتر از بحث اساسنامه ما تابع وزارت ورزش هستیم. مسیر باید طی شود و طبق روال تمامی فدراسیون‌ها وزارت ورزش باید تاریخ را اعلام کند. ثبت‌نام‌ها انجام شده و تاریخ پیشنهادی را هم اعلام کرده‌ایم تا اینجا وظیفه ما بود. حالا منتظر نظر وزارت ورزش هستیم.

شجاعی در پاسخ به این سؤال که طبق اساسنامه شما رئیس مجمع خواهید بود، تصریح کرد: اساسنامه فدراسیون در آن زمان بر اساس جو موجود نوشته شد تا تعلیق برداشته شود اما نظرم این است مقام عالی وزارت ورزش رئیس مجمع خواهد بود.

خزانه‌داری مستعفی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که برخی از کمانداران به رکوردهایی که کمیته فنی برای انتخابی تیم ملی تعیین کرده گلایه دارند، خاطرنشان کرد: شاید ما بهترین و بدون حرف و حدیث‌ترین انتخابی را داشته باشیم. کمیته فنی رکوردها و شاخص‌ها را تعیین می‌کند تا برای افرادی که می‌خواهند وارد تیم ملی شوند ایجاد انگیزه کند ما اعتراضی نشنیده‌ایم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین درباره اینکه می‌گویند شما در کمیته فنی عضوی را از فدراسیون قایقرانی آورده‌اید، اظهار داشت: این حرف‌ها بچه‌گانه است اولین بار است از شما می‌شنوم  تا به حال کسی حتی دشمن هم این را نگفته است! مگر در تیراندازی نیرو کم است که بخواهیم در کمیته فنی که تخصصی محسوب می‌شود در قایقرانی نیرو بیاوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس