رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه «عزت و استقلال ایران در این است که مواضع ما فقط از خواست و اراده مردم ایران اثر می‌پذیرد و با تغییرات در دولت‌های خارجی تغییر نمی‌کند»، تأکید کرد: نتیجه انتخابات آمریکا، اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح چهارشنبه و در جلسه هیأت دولت افزود: موقعیت آمریکا در جامعه بین‌المللی و افکار عمومی جهان به دلیل سیاست‌های غلط تضعیف شده و شکاف بیشتر با جامعه جهانی و اروپا به این موقعیت، بیشتر ضربه خواهد زد.

رییس‌ جمهوری ادامه داد: نتیجه انتخابات آمریکا، نشان التهابات و عدم ثبات داخلی آمریکا مدت‌ها باقی خواهد ماند و زمان زیادی می‌برد که این اختلافات و مشکلات داخلی حل ‌شود.

رییس شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه "امروز دیگر آمریکا به هیچ وجه بیش از گذشته توانایی استفاده از ایران‌هراسی و ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران را ندارد"، افزود: سیاست ایران در تعامل سازنده با جهان و شکسته شدن تحریم‌های هسته‌ای، روابط اقتصادی ایران با همه کشورها را یک مسیر رو به رشد و برگشت ناپذیر قرار داده است.

دکتر روحانی تأکید کرد که هوشمندی ایران در توافق هسته‌ای این بود که برجام را نه به عنوان توافق با یک کشور یا یک دولت بلکه به عنوان یک قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تثبیت کرد که با تصمیم یک دولت قابل تغییر نیست.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مرتضیsk ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    نگرانی دولت یازدهم از سرانجام فتح الفتوحات
  • مراد ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    خدا کند اول برجام را بر ملاء کند ترامپ بگوید پای چه توافقی برجام راامضاء کردید وبه ملت نگفتید خدا رهبر دانشمند وفرزانه ما را از هر گزندی حفظ کنددر باره توافق موشکی کوتاه نیامدند .خدایی الان چه وضعی داشته ایم ؟
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    حسن اقا : تا ترامپ برجام رو پاره نکرده یک تبریک به ایشان بگویید.
  • اجلّه ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    جالب است روحانی به عنوان رئیس خاطرجمعان از فواید برجام این گونه زود آشفته و دلواپس شده است
  • مرتضی ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    حاج حسن اقا خیلی کارت درسته ها . بقول معروف باهوش اگرتوافقنامه نیست پس بفرمائید چیه ؟؟ نکنه بازی گل یا پوچ بوده و کنج قهوه خونه برا وقت گذرونی سرِ یه دوکیلو بامیه بوده و برنده و بتزنده اخرشم باهم نوش جون میکنن ؟؟ البته خب توی این بازی زور و ضایع بودن نصیب اونی میشه که هم باخته و هم پولو از کیسه خلیفه سُرفیده و چون بازنده هم هست یه دونه بامیه بیشتر سهمش از چن کیلو بامیه نیست .. مارو بگو که رئیس جمهورمون چه کشفیاتی داره و بیخبریم
  • سربدار ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    شما فکر می کنی در کشور همه چیز به سلامت الکترونیکی ختم می شود جناب هاشمی همه وزرا باید کارشان را درست انجام بدهند و در یک نخ قرار بگیرند تا تسبیح درست شود تا دولت نمره قبولی بگیرد آقای طیب نیا در FATFوقتی که مخفیانه یک سری نامه ها را از طرف کشور ایران امضاء می کند یا آقای زنگنه قراردادی امضا کرده که در قرارداد 10 صفحه ای 150 ایراد دارد یا اقای جان کری به آقای عراقچی خودکار پرت می کند جناب ظریف برای کری هدیه می دهد یا وندی شرمن به ملت ایران توهین می کند آقای عراقچی و حسین فریدون به ایشان هدیه می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس