بازیگر سریال ماه تی تی گفت: امیدوارم با تمام کمبود بودجه هایی که همیشه وجود دارد وزیر جدید اقداماتی انجام دهد تا هنر اصیل نمایش متجلی شود و اهالی تئاتر بیشتر از پیش سرگرم کار شده و به وضع معیشتی آنان هم پرداخته شود. نباید یک بازیگر تئاتر به نان شبش محتاج باشد.

به گزارش مشرق، رسول نجفیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به پر کار بودن خود طی ماه های اخیر گفت: در حال حاضر بازی در دو فیلم را پشت سر گذاشته ام. علاوه بر این تمرین دو نمایش و همچنین فیلمبرداری سریال "ماه تی تی" را در برنامه کاری ام دارم.

وی ادامه داد: در خصوص سریال "ماه تی تی" به طور معمول مصاحبه های زیادی انجام نمی شود. این هم به واسطه حواشی متعددی است که در انتشار این اخبار ایجاد می شود. هم اکنون بخشی از فیلمبرداری نقش من در این سریال در شهرک سینمایی غزالی انجام شده و همچنان برای بازی در این سریال حضور دارم.

این بازیگر تجربه همکاری با پوران درخشنده" را افتخار دانست و افزود: خانم پوران درخشنده برای نقشی که به شخصیت من نزدیک بود از من دعوت کرد تا در کارش حضور داشته باشم. من افتخار داشتم در این پروژه حضور پیدا کرده و در این فیلم نقش کوتاهی را بازی کنم. پیش از این پوران درخشنده را به عنوان استاد خود، دورادور می شناختم ولی سعادت حضور در فیلم های این کارگردان موفق را نداشتم. "زیر سقف دودی" اولین تجربه همکاری بنده با خانم درخشنده است.

نجفیان در همین راستا تصریح کرد: فیلمبردای بخش حضور من در فیلم "زیر سقف دودی" به پایان رسیده است منتها همچنان فیلمبرداری مابقی اثر ادامه دارد. از نظر من این فیلم یکی از آثار درخشان جشنواره خواهد بود.

بازیگر فیلم "دزد عروسک ها" از حضور خود در پروژه سینمایی "بوف کور" خبر داد و ادامه داد: یکی دیگر از پروژه هایی که افتخار حضور در آن را پیدا کردم، فیلم "بوف کور" از احمدرضا معتمدی بود. در این فیلم هم نقش کوتاهی به من محول شده بود که خوشبختانه با موفقیت فیلمبرداری آن را به پایان رساندم.

وی بازی در دو نمایش را از دیگر فعالیت های پیش روی خود دانست و تصریح کرد: در عرصه هنر نمایش نیز، تمرینات نمایشی به کارگردانی "شاهو ابراهیمی" را پشت سر می گذارم که به امید خدا از 25 تا 28 آبان ماه به مدت چهار شب در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه خواه رفت. همچنین "دوران خوش بازنشستگی" نام نمایشی دیگری است که افتخار حضور در آن را پیدا کرده ام. این نمایش آذرماه امسال روی صحنه خواهد رفت.

نجفیان با اشاره به مشکلات موجود در عرصه نمایش، وظیفه وزیر جدید ارشاد را وظیفه ای سنگین دانست و افزود: امیدوارم وزیر جدید خوب کار کند. امیدوارم با تمام کمبود بودجه هایی که همیشه وجود دارد اقداماتی انجام دهد تا هنر اصیل نمایش متجلی شود و اهالی تئاتر بیشتر از پیش سرگرم کار شده و به وضع معیشتی آنان هم پرداخته شود. نباید یک بازیگر تئاتر به نان شبش محتاج باشد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس