شاعر دفاع مقدس گفت: باید در اشعار پیام انقلاب و دفاع مقدس را به مخاطب انتقال دهیم چرا که دفاع مقدس سرمایه این انقلاب است و باید جوانان ما با این اندیشه و تفکر آشنا شوند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حاج رحیم آدم عجیبی است با خصوصیات منحصر بفرد خودش. احتمالا برای تایید کردن این ادعا همین یک نکته بس باشد که او موبایل ندارد، آنهم در این دور و زمانه! این شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار حزب اللهی را می توان در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) پیدا کرد، به قول خودش آنجا از هر باغبان و رفتگری هم که سراغش را بگیری، نشانش می دهد. این روزها در نمایشگاه مطبوعات به سراغ او رفتیم.

رحیم چهره خند با اشاره به فضای شعر دفاع مقدس گفت: در حال حاضر بازار شعر برای مدافعان حرم گرم است و باید این راه ادامه پیدا کند.

این شاعر دفاع مقدس ادامه داد: باید در اشعار پیام انقلاب و دفاع مقدس را به مخاطب انتقال دهیم چرا که دفاع مقدس سرمایه این انقلاب است و باید جوانان ما با این اندیشه و تفکر آشنا شوند.

چهره خند با انتقاد از عدم توجه ناشران به نویسندگان و شاعران گفت: بنده 300 منظومه آماده چاپ دارم ولی هیچ انتشاراتی پای چاپ کتاب نمی آید. خدا را گواه می گیرم که من هزینه ای بابت انتشار نمی خواهم همین که بتوانم این  فرهنگ را با اشعارم درحد بضاعت خود منتقل کنم برای من بس است.

وی در ادامه گفت: باید در این حوزه  جوانانی که دارای استعداد هستند را تربیت کنیم تا بتوانند برای نسل بعد تاثیر گذار باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس