سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جلساتی را با جامعه روحانیت مبارز در راستای ائتلاف اصولگرایان داشته‌ایم.

به گزارش مشرق، نشست خبری کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (سه‌شنبه 18 آبان‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها برگزار شد.

سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از 18 حزب و تشکل است، گفت: فعالیت این جبهه تنها به ایام انتخابات محدود نمی‌شود و ما در تمام سال فعالیت داریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره فعالیت جبهه متبوع خود برای انتخابات شوراهای شهر اظهار کرد: در این باره ستادی تشکیل داده‌ایم و رؤسا و معاونین و کمیته‌های این ستاد مشخص شدند و منتظر دعوت جامعه روحانیت مبارز و تشکل‌های اصولگرا هستیم تا در آن نشست اسامی مدنظر جبهه پیروان را معرفی کنیم.

وی درباره جلسات جبهه پیروان با جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه‌ای را با حضور آقای باهنر و آیت‌الله موحدی کرمانی داشته‌ایم و نظرات خود را در آن جلسه بیان کرده‌ایم. راهکار ارائه شده در این جلسه دعوت از تمامی احزاب اصولگرا از سوی جامعه روحانیت مبارز برای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری بود.

سجادی با بیان اینکه اصولگرایان از انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و مجلس دهم درس‌های بزرگی گرفته‌اند، اظهار کرد: هر وقت که اصولگرایان با یکدیگر ائتلاف کرده‌اند به موفقیت رسیده‌اند و دلیل شکست اصولگرایان عدم ایجاد ائتلاف در انتخابات گذشته بوده است. ما شخصیت‌هایی در جریان اصولگرایی داریم که به لحاظ شناخت سیاسی و شناخت از جامعه ایران سوابق درخشانی دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اعلام زمان دقیق تشکیل مجمع عمومی جبهه پیروان گفت: هنوز زمان دقیقی برای تشکیل مجمع عمومی مشخص نشده است.

وی درباره برنامه این جبهه برای انتخابات شورای شهر در شهرستانها هم تصریح کرد: برای کلانشهرها رابطینی را تعیین کرده‌ایم تا شاخص‌ها و معیارهای مدنظر ما را با همین سازوکاری که در تهران مشخص کرده‌ایم پیگیری کنند. همچنین رابطینی را برای جامعه عشایری و روستاها تعیین کرده‌ایم.

سجادی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: سیاست آمریکایی‌ها در قبال ملت ایران همواره ثابت بوده است و فرقی نمی‌کند ترامپ یا کلینتون رئیس جمهور آمریکا شوند و سیاست اصلی دموکراتها و جمهوریخواه‌ها همیشه ظلم و ستم به دیگر کشورها بوده است. جای تاسف است کشوری که خود را قدرتمندترین کشور دنیا می‌داند تبلیغات انتخاباتی‌اش سراسر ابتذال باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نقش رسانه‌ها را در اصلاح سیاست‌ها و مدیریت‌ها در کشور بسیار ارزشمند و سازنده خواند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 12 آبان امسال گفت: نباید فقط به انعکاس خبری سخنان رهبر معظم انقلاب بسنده کرد و مطالبی که ایشان بیان می‌کنند باید برای جامعه تفسیرو تبیین شود.

سجادی در پایان درگذشت حجت‌الاسلام شجونی را به جامعه اصولگرایی، حزب موتلفه اسلامی و خانواده ایشان تسلیت گفت.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 0
    همواره نظر آیت الله مصباح یزدی را در نظر بگیرید چرا که به قول رهبر حکم شهید مطهری را دارد مخصوصا اکه جبهه نفاق و فتنه در قالب حتی دوستان می تواند شما را دچار اشتباه در انتخاب کاندیدا بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس