انیمیشن «مردی که خودش را کشت» به کارگردانی هادی محمدیان (سازنده پویانمایی تحسین شده «شاهزاده روم») رونمایی شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم محمدحسین رجبی دوانی مورخ و تحلیلگر در ارتباط با این انیمیشن که با اشاره به زندگی عمربن سعد ساخته شده گفت: در کل نفس پرداختن به موضوعاتی که می‌تواند در جامعه و بخصوص در جوانان ما برای دفاع از ارزش‌های دینی ایجاد انگیزه کند بسیار خوب است.
 
همچنین آموزه‌هایی که می‌توان از حوادث مهم تاریخی اتخاذ کرد در قالب هنر سینما اهمیت ویژه‌ای خواهند داشت و معتقدم باید فضا فراهم‌تر شود و از افرادی که دست به ساخت چنین آثاری می‌زنند تقدیر و حمایت کرد. محمدامین همدانی تهیه‌کننده انیمیشن «مردی که خودش را کشت» و مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی نیز گفت: خانه پویانمایی انقلاب اسلامی سفارش‌دهنده این اثر بود و کار توسط گروه هنر پویا تولید شده است که به جرات می‌توانم بگویم در حال حاضر یکی از بهترین گروه‌های انیمیشن‌ساز فعلی در کشور هستند. در این مدت انیمیشن‌های بسیار خوبی از این گروه دیدیم که به صورت مستقل و کاملا خصوصی تولید شدند.
 
وی درباره کارگردان این  اثر نیز گفت: هادی محمدیان انیمیشن «مردی که خودش را کشت» را کارگردانی کرده است که قبلا «شاهزاده روم» را ساخته بود اما هدف از تولید این انیمیشن نشان دادن راه‌های نزدیک شدن به مقوله‌های جدی و حساس دینی‌ است که خیلی کم دیده شده تا فردی در این باره آثاری را به تصویر بکشد و ما در حال حاضر راه‌های مختلفی را تنظیم می‌کنیم که بتوانیم به گفته‌های تاریخی و مفاهیم دینی بپردازیم.
 
گفتنی است، انیمیشن «مردی که خودش را کشت» به زودی از چندین شبکه تلویزیونی روی آنتن خواهد رفت.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس