کد خبر 652256
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

در ادامه تظاهرات پلیس‌های خشمگین فرانسوی در شهرهای مختلف فرانسه، ده‌ها نیروی پلیس روز شنبه در شهرهای تولوز و لیل روانه خیابان‌ها شدند.

 به گزارش مشرق، در ادامه تظاهرات‌های پی‌در‌پی پلیس‌های خشمگین فرانسوی در شهرهای مختلف فرانسه، حدود 300 نفر از نیروهای پلیس و هواداران آنها دیروز شنبه در مرکز شهر تولوز فرانسه اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، این تظاهرات در حالی برگزار شد که حدود یکصد نیروی پلیس نیز در قالب تظاهراتی مشابه در میدان «جمهوری» شهر لیل فرانسه روانه خیابان‌ها شده و اقدام به برگزاری تجمع کردند.

در تولوز، نیروهای پلیس مدنی به همراه خانواده‌های خود و شماری از ساکنان این شهر که برای حمایت از آنها آمده بودند، در میدان «کاپیتول» این شهر تجمع کردند.

یکی از نیروهای پلیس شرکت کننده در این تظاهرات در اظهاراتی اعلام کرد: «ما جنبش خود را ادامه می‌دهیم چرا که پیشنهادات ارائه شده در مذاکره با اتحادیه‌ها رضایت بخش نیستند و ما خواستار پاسخ‌های فوری هستیم.»

پلیس‌های خشمگین فرانسوی از اواسط ماه اکتبر گذشته چندین تظاهرات اعتراضی را در اعتراض به وضعیت شغلی خود در شهرهای مختلف این کشور برگزار کرده‌اند و می‌گویند تجهیزاتی که در حال حاضر در اختیار آنها قرار دارد حتی برای دفاع از خودشان کافی نیست.  

دولت فرانسه نهایتا چندی پیش در پی این تظاهرات‌های مکرر و با هدف فرونشاندن این جنبش‌های اعتراضی، از اختصاص بودجه 250 میلیون یورویی به این بخش بمنظور برآورده کرده خواسته‌های آنها خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    یه سوال افسران پلیس در همه کشور های دنیا اتحادیه دارن و حق تظاهرات دارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس