کد خبر 652232
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

نیروهای امنیتی پاکستان در پی ادامه ترورهای هدفمند در کراچی عملیات گسترده‌ای در مناطق مختلف این شهر انجام دادند و تعدادی از اعضای لشکر جهنگوی را دستگیر کردند.

 به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی پاکستان در پی ادامه ترورهای هدفمند در کراچی عملیات گسترده‌ای در مناطق مختلف این شهر انجام دادند و تعدادی از اعضای لشکر جهنگوی را دستگیر کردند.

تکاوران ارتش و پلیس که به نیروهای امنیتی کمک می‌کنند با بستن مسیرهای منطقه رضویه علامه «یوسف میرزا حسین» از اعضای حزب مجلس وحدت مسلمین را نیز دستگیر کردند.

به گزارش دیلی اکسپرس، نیروهای امنیتی با بستن مسیرهای منطقه چورنگی بیش از 50 نفر از افراد مشکوک از جمله اعضای لشکر جهنگوی را نیز دستگیر کردند.

روز گذشته «فیصل رضا عابدی» سیاستمدار شیعه و عضو سابق حزب مردم به اتهام کشتن اعضای حزب اهل سنت و الجماعت(سپاه صحابه سابق) از شهر کراچی دستگیر شد.

علامه راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین ضمن محکوم کردن دستگیری شیعیان از شهر کراچی گفت: فیصل رضا عابدی به جرم وطن‌پرستی و دفاع از آرمان‌های شیعیان دستگیر شده است.

وی همچنین با محکوم کردن دستگیری علامه یوسف میرزا حسین تأکید کرد: از یک سو شیعیان هدف حمله تکفیری‌ها قرار می‌گیرند و از سوی دیگر توسط نیروهای امنیتی سرکوب می‌شوند که این رفتار قابل پذیرش نیست.

علامه جعفری گفت: تعطیل کردن مراسم عزاداری امام حسین (ع) به بهانه تدابیر امنیتی و لغو تابعیت برخی علمای شیعه از جانب دولت توجیه پذیر نیست.

وی افزود: سکوت در برابر جنایت علیه شیعیان درست نیست و از راحیل شریف فرمانده ارتش و نواز شریف نخست وزیر پاکستان درخواست می‌کنم به رفتار ناعادلانه علیه شیعه‌ها که شهرواندان پاکستانی هستند توجه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس