مسئول دفتر یک رسانه آمریکایی در تهران، طی گزارشی نوشته که مناظره‌های هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به ابزار ایرانی‌ها برای استهزای دموکراسی آمریکا تبدیل شده است.

 به گزارش مشرق، در حالی که چند روزی تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی نیست، یک رسانه آمریکایی با دلخوری نوشته که مناظره‌های هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، به ابزاری برای استهزای آمریکا تبدیل شده است.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است: «در گذشته، ایرانی‌هایی که می‌خواستند آمریکا را مسخره کنند، آدمک‌های مقوایی عمو سام را آتش می‌زدند اما در ماه‌های اخیر و با توجه به مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایرانی‌ها با روشن کردن تلویزیونهایشان و کشیدن کاریکاتورها، "شیطان بزرگ" را مسخره می‌کنند».

در این مطلب که توسط رئیس دفتر این روزنامه آمریکایی در تهران نوشته شده، ایرانی‌ها برای مسخره کردن آمریکا به پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روی آوردند.  

به گفته او، تصمیم برای پخش زنده مناظره‌های ریاست جمهوری هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، «تصمیمی بی سابقه» بود.

این رسانه آمریکایی که شبیه به دیگر رسانه‌های غربی همواره فضای سیاسی ایران را به دو قسمت ادعایی «اصلاح طلب و تندرو» تقسیم می‌کند، مدعی شده است که «انتخابات(ریاست جمهوری آمریکا)، به جای تهدید، برای تندروهای ایرانی فرصتی ایجاد کرده است».

در ادامه گزارش نیویورک تایمز تاکید شده که مقامات ایرانی «در حال لذت بردن» از مبارزات انتخاباتی هستند چرا که از نظر آنها، روند انتخابات و مناظره‌ها نشان می‌دهد که «دموکراسی آمریکا به چه فاجعه‌ای تبدیل شده است».

رسانه آمریکایی همچنین به پخش سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» اشاره می‌کند و می‌نویسد: «در هفته‌های اخیر، تلویزیون دولتی ایران گزینه دیگری هم داشته است. پخش سریال خانه پوشالی است».

نیویورک تایمز می‌نویسد: «مقامات تلویزیون ایران گفته‌اند که بازی کوین اسپیسی، بازیگر نقش فرانک آندر وود به عنوان یک سیاستمدار حیله‌گر، تجسم عالی "چهره غیرانسانی" سیاست آمریکا است».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس