امیدوار رضایی گفت: در مراسم تشییع مرحوم پورحیدری پیشکسوتان تیم استقلال از سلطانی‌فر خواستند به احترام آن مرحوم اموال تاراج شده استقلال بازگردانده شود.

به گزارش مشرق، امیدوار رضایی در مورد مراسم تشییع منصور پورحیدری اظهار داشت: امروز وداع تلخ با معلم اخلاق ورزشی،قهرمان ملی و بزرگمرد استقلال در مستطیل سبز با خاطرات افتخار ‌آمیز انجام شد.

وی افزود: امروز همه بی رنگ ویکدل از قرمز و آبی از ورزشی و فرهنگی وسیاسی واز منتقدین همه در یکجا به احترام شخصیت بزرگ وفراموش نشدنی پورحیدری بزرگ جمع شدند و ان‌شاالله درسها گرفته باشیم که مدت زندگی کردن مهم نیست خوب و با اخلاق زندگی کردن مهم است، یاد نیک ازخود به جا گذاشتن مهم است.

رضایی ادامه داد: آقای سلطانی فر در مراسم حضور داشت خیلی از پیشکسوتان استقلال از وزیر محترم تقاضا داشتند به پاس حرمت این بزرگمرد استقلال قسمتی از اموال مصادره شده و به تاراج رفته استقلال برگردانده شود.هرچند بنده بارها گفته ام استقلال باشگاه بزرگی بوده  و هست و دولت به جای دخالت بهتر است حمایت کند و اموال آن‌را بخودش برگرداند.از همینجا از برادر بزرگوار وزیر توانمند ورزش می خواهم به این خواسته استقلالیها عمل نماید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس