کد خبر 652092
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی در ارتباط با پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: در مرحله جمع‎آوری شکایت شکات پرونده هستیم و تاکنون 500 شکایت ثبت شده است، البته متهم در استان‎های تهران، کردستان و گلستان نیز شکاتی دارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حمیدی» در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرباز مطرح رسیدگی است.
 
وی ادامه داد: در مرحله جمع‎آوری شکایت شکات این پرونده هستیم که در حال حاضر در شهرستان‎های مختلف استان سیستان و بلوچستان در مجموع 500 طرح شکایت  در ارتباط با این موضوع ثبت شده است.

حجت‎الاسلام والمسلمین حمیدی تاکید کرد: متهم  در تهران، کردستان، گلستان و خراسان رضوی نیز شکاتی دارد که تعداد آنها نسبت به  شکات استان سیستان و بلوچستان بیشتر است.
 
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پرونده باید مراحل رسیدگی و تجدید نظر را طی کند و ممکن است با توجه به پیچیدگی پرونده و تعداد شکات صلاحیت رسیدگی  به این پرونده در استان نباشد.
 
مهرماه امسال فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری «م.م» کلاهبردار میلیاردی جنوب این استان خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان و شناسایی محل دقیق اختفای این فرد، او را در حالی که داخل صندوق عقب یک خودرو در یک ویلا در شمال دماوند مخفی شده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.  
 
سردار حسین رحیمی اعلام کرد: این متهم حرفه‌ای در تحقیقات تخصصی پلیس به کلاهبرداری 500 میلیارد تومانی از 2 هزار و 50 نفر از شهروندان جنوب سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و گلستان اعتراف کرده است.
 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس