کد خبر 646543
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در یکی از پرونده‌های کلاهبرداری در کرج فردی به اتهام افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری به دادگاه رفته است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی‌‌اژه‌ای در صد و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد آخرین وضعیت پرونده فردی به نام قوچانی که در کرج اقدام به ارائه وثایق جعلی برای متهمان مالی می‌کرد، گفت: این پرونده مربوط به باند کلاهبرداری بود که کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه رفته است.

وی افزود: دقیقا حضوز ذهن ندارم اما 28 یا 38 نفر در این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند که تعدادی همین الان در بازداشت هستند.

محسنی اژه‌ای گفت: برای متهم اصلی پرونده اتهام فساد فی‌الارض مطرح شده و میزان کل کلاهبرداری حدود 50 میلیارد تومان است.

سخنگوی قوه قضائییه گفت: این پرونده از جمله پرونده‌هایی است که با توجه به تعداد شاکیان زیاد برای اثبات جعل و کلاهبرداری وقت زیادی را از دادگاه گرفته است.
 
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس آذری ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کسانی که به یک زن 1200 میلیارد تومان وام می دهند و تمامی مدیرانی که زیر برگه ی درخواست همچین افرادی را جهت اخذ وام های افسانه ای امضاء می کنند و نیز شخص آن خانوم که همسر دوم یکی از حضرات بانک سرمایه یا شخص دیگری است، آیا مفسد فی الارض محسوب نمی شوند؟؟؟؟ عدم وجود اراده و نیز عدم برخورد قاطع و جدی با چنین مفاسدی مردم رو از قوه ی قضائیه و حتی ... کاملا دلسرد کرده. با اعدام گروهی این افراد اعتماد را به جامعه بازگردانید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس