بنیاد شعر و ادبیات داستانی، انتشار نشریه ادبی و الکترونیکی خود را که پیش‌تر از سوی مدیرعامل بنیاد وعده شده بود، با عنوان «الف‌یا» از امروز کلید زد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، نشريه «الف‌یا» در 3 محور شعر، ادبيات و مستندنگاري، از امروز به نشاني www.alefyaa.ir قابل دسترس خواهد بود.
 
نسخه آزمایشی «الف‌یا» که با سردبیری ابراهیم اکبری دیزگاه، شاعر و نویسنده فعالیت می‌کند، از امروز یکشنبه 16 آبان در دسترس است و مراسم رونمایی این نشریه با حضور چهره‌های ادبی در هفته کتاب برگزار خواهد شد.
 
به گفته اكبري‌ديزگاه، هركس كه به نوعي به ادبيات علاقه‌مند است، آثار ادبي را مي‌خواند و يا اثر ادبي توليد مي‌كند، مي‌تواند جزو مخاطبان نشريه «الف‌یا» قرار بگيرد يا موضوع اين مجله باشد.
 
اكبري‌ديزگاه ادامه داد: بناي ما اين است كه در نشريه «الف‌یا» به تفسير، توضيح، تبيين، توجيه و معرفي ادبيات و حوزه‌هاي آن از جمله شعر، داستان و مستندنگاري بپردازيم.
یادآور می‌شود، طيف گسترده‌اي از نويسندگان، شاعران و منتقدان كشور در توليد محتوای «الف‌یا» با بنیاد شعر و ادبیات داستانی همكاري مي‌كنند.
 
در آغاز فعاليت این نشریه ادبی که به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود، حداقل يك مطلب در هر روز از شنبه تا چهارشنبه منتشر خواهد شد و مخاطبان آن در هفته‌ها و ماه‌هاي بعد، روزهاي پنجشنبه و جمعه نيز شاهد انتشار مطلب در اين نشريه برخط خواهند بود.
 
نشریه «الف‌یا» یک دوره سه‌ماهه را برای پیش‌تولید و آماده‌سازی پشت سر گذاشته است.
بنیاد شعر و ادبیات داستانی، کماکان از طریق پایگاه اینترنتی خود به نشانی www.adabiatirani.ir به اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود می‌پردازد و «الف‌یا»، نشریه محتوایی این بنیاد به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس