کد خبر 651413
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: منصور پورحیدری از صادق‌ترین افراد فوتبال بود و من از درگذشت وی خیلی متأثر شدم.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی در مورد درگذشت منصور پورحیدری گفت: از شنیدن این خبر بسیار متاسف و متاثر شدم. باید ضایعه درگذشت پورحیدری را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت بگویم. او یکی از صادق‌ترین آدم‌های فوتبال ایران بود. خودش و همسرش از خدمتگزاران جامعه ورزش و فوتبال بودند.

وی ادامه داد: زمانی که من در دبی زندگی می‌کردم او هم مربی تیم نادی‌الخلیج (کلواح) در دبی بود و همیشه به من سر می‌زد.من خودم بازیکن استقلال بودم و پورحیدری نسل بعد از من در این باشگاه بود. واقعا از درگذشت او متاسف شدم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به افتخارات منصور پورحیدری گفت: منصور از پرافتخارترین مربیان بود و یک بازیکن  خوب در سطح ملی. اینکه می‌گویند او پدر استقلال بوده کاملا درست است زیرا برای باشگاه استقلال خیلی زحمت کشید و جوانی و عمرش را در این باشگاه گذاشت. هیچ وقت به استقلال پشت نکرد. نسل استقلالی‌ها چه قدیمی‌ چه جدید همواره از او به عنوان یکی از بزرگان استقلال یاد خواهند کرد.

وی افزود: پورحیدری در ورزش صادق و پاک بود و همان روحش را در دوران بازیگری‌اش به نمایش می‌‌گذاشت و همواره به حریفانش احترام می‌گذاشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس