کد خبر 651301
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

سرمربی دانمارکی پاپوا گینه نو تأکید کرد بازی با تیمی همچون ایران فرصتی استثنایی و تاریخی برای این تیم از قاره اقیانوسیه است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از رویارویی با سوریه در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در تاریخ 21 آبان در شهر کوالالامپور مالزی در دیداری دوستانه به مصاف پاپوا گینه نو، تیم 159 رنکینگ جهانی فیفا خواهد رفت.

فلمینگ سِریتسلو، سرمربی پاپوا گینه نو که تیمش در دو پنجره قبلی «فیفا دِی» بازی انجام نداده و تقابل با ایران اولین بازی رسمی این تیم در پنج ماه اخیر خواهد بود، گفت: البته که بازی با ایران چالش جدی برای ما خواهد بود. من به مدت یکسال در ایران مربیگری کرده‌ام و از قدرت فوتبال ایران به خوبی شناخت دارم و می‌دانم که آنها در حال حاضر رتبه نخست تیم‌های آسیایی در رده‌بندی فیفا را در اختیار دارند، بنابراین بازی خیلی دشواری در پیش خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را مقابل آنها به نمایش بگذاریم.

سرمربی دانمارکی پاپوا گینه نو که سابقه مربیگری در تیم مس کرمان را هم در کارنامه‌اش دارد، در ادامه عنوان کرد: بازی با ایران واقعاً یک امتیاز است و باید بگویم این یک امتیاز بسیار بزرگ است. می‌دانم که این یک بازی دوستانه است، اما در واقع می‌تواند یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ فوتبال پاپوا گینه نو باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس