کد خبر 651063
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

تعدادی از خیرین جوان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (دانشجویان مزرعه آخرت ) برای انرژی دادن و نشاندن لبخند روی لب‌های سالمندان از سرای سالمندان فردوس و رحمت یاسوج بازدید کردند.

به گزارش مشرق، وقتی قدم به خانه سالمندان می‌گذاری، نگاه منتظر ساکنان پرمهرش از هر چیزی پررنگ‌تر بوده و پشت چهره های پُرچین و پر احساس مادران مهربان و پدران دیروز کلمه‌ای جز تنهایی به چشم نمی‌آید.

بازدید آغاز شد یکی با  رقص و آواز  به پیشوازشان آمد و به‌دنبال استشمام  عطر وجود فرزندش، نفر به نفرشون را در آغوش کشید، حرف‌ها  برای گفتن داشتند، مثل مرور خاطره‌های زندگی شون، یکی اجازه داد دانشجویان در قاب عکس‌های پر افتخار گذشته‌اش بنشیند و چشم‌های پر از غمش را که دیگر مثل کویر بی باران مانده بود نظارگر باشد.
 
دیدار دانشجویان با سالمندان یاسوج+عکس 

 یکی به آن‌ها شکلات بخشید و دعا کرد تا عمر هست زندگی‌شان شیرین باشد، ولی تلخی تنهایی  زندگیش را که در بغض صدایش پنهان بود، احساس کرد.

یکی معلول بود، یکی کر و لال، یکی نابینا و  ...

بسته‌های هدایاشون را مابین آنها تقسیم کردند باهم عکس یادگاری گرفتند.

یکی شون با صدای لرزانش گفت فردا بازهم می آیید؟؟؟

سالمندان، گنجینه‌هایی گران بها از تجربه‌های بسیار و اندوخته‌های گران بار هستند. پس برای همراهی دانشجویان نیک اندیش، مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه جهت یاری رساندن به نیازمندان سالمند را دارد.
 
دیدار دانشجویان با سالمندان یاسوج+عکس 

انتظار می‌رود مردم نوع‌دوست و دین باور کهگیلویه و بویراحمد مراکز نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان را د رسطح استان در زمینه خرید تجهیزات و اغذیه یاری کنند.

سالار جوکار رئیس مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را جهت جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکارن برای کمک به سالمندان و معلولان دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس