کد خبر 651050
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

رئیس جمهور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده شهدا همواره نزد مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و حسین لآلی، با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد،  اظهارداشت: خانواده شهدا همواره برای همه مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان و عزیزان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده  و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

محمد اسماعیل لآلی پدر شهیدان ابراهیم و حسین لآلی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.

شهید ابراهیم لآلی در سال ٦١ در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و شهید حسین لآلی در همان سال و به فاصله ٦ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عین الخوش شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهوری در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی رئیس جمهور به خانواده معظم این شهیدان تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس