کد خبر 651049
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در آستانه دیدار تیمش با فنرباغچه در مورد شرایط شیاطین سرخ صحبت کرد.​​​​​​​

به گزارش مشرق، یونایتدها بازی رفت را در خانه با برتری مقتدرانه با 4 گل پشت سر گذاشتند و حالا باید در ترکیه مهمان فنرباغچه باشند. مورینیو قبل از این دیدار در رابطه با شرایط بازیکنان تیمش صحبت کرد.

شرایط فیل جونز: "یادم نمی آید آخرین بازی که او برای منچستر به میدان رفت به چه زمانی باز می گردد. شاید آن وقت که من سرمربی رئال مادرید بودم و در مقابل منچستر قرار گرفتم، آخرین دوران بازی کردن این بازیکن باشد. او فصول سختی را به علت مصدومیت گذرانده و در حال حاضر نیز نیاز به زمانی برای ریکاوری و بازگشت به شرایط آرمانی دارد اما منعی برای تمرین کردن با تیم اصلی نسبت به او وجود ندارد".

 
بازگشت شواینی به تمرینات: "در مقطعی از فصل قرار داریم که بازیکنان باید به سختی تمرین کنند. بازگشت او به تمرینات از لحاظ انسانی و حرفه ای کاری صحیح بود و حالا شوانی بهتر می تواند در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. اگر او بخواهد اینجا بماند، ما یک گزینه دیگرهم در خط میانی خواهیم داشت. البته ما در میانه میدان همانند دفاع مشکل نداریم اما بودن او حق انتخاب بیشتری به ما می دهد".

جدال برابر فنرباغچه: "بازی رفت نیز آنها نمایش خوبی داشتند و ابتدای بازی کنترل میدان را در دست گرفتند اما بعد از آن ما طی چند دقیقه 2 گل زدیم و بازی را به سود خودمان بازگرداندیم. شرایط فنرباغچه در ترکیه مساعد است و آنها پیروزی های متوالی زیادی را به دست آورده اند که موضوع عجیبی نیست زیرا بازیکنان بزرگ و مربی با تجربه ای مانند دیک ادوکات اینجا فعالیت می کند".
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس