کد خبر 650435
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: صبح امروز ساختمان 3 طبقه تجاری که محل خرید و فروش و تعمیر موتورسیکلت بود، حوالی میدان رازی دچار حریق شد و مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار داشت: ساعت 9:26 دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در ساختمانی تجاری، حوالی میدان رازی و نرسیده به خیابان انبار نفت گزارش شد.
 
وی ادامه داد: مأموران 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران یادآور شد: محل آتش‌سوزی، یک ساختمان 3 طبقه تجاری بود که محل خرید و فروش و تعمیر موتورسیکلت بود.
 
ملکی با بیان اینکه این ساختمان دارای 2 طبقه منفی بود که در آن انواع موتورهای نو و اسقاطی نگهداری می‌شد، افزود: در طبقه منفی یک، انباری 60 متری پر از موتورسیکلت بود که دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش در حال سرایت به دیگر انبارها و مغازه‌های مجاور بوده و دود بسیار غلیظی تمام طبقات را در بر گرفته بود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی با دستگاه‌های تنفسی وارد صحنه شده و عملیات نجات را آغاز کرده و از سرایت آتش به ساختمان‌های اطراف جلوگیری کردند.
 
ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت، اما خسارت مالی زیادی به همراه داشت و نیروهای آتش‌نشانی در حال حاضر مشغول ایمن‌سازی این محل هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس