«هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق در سخنانی تصریح کرد: مأموریت ما آزادسازی خاک عراق است و اگر در این راستا شرایط اقتضا کند، به سوریه هم خواهیم رفت.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه سومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق، با اشاره به عملیات نیروهای حشد الشعبی در محور غربی موصل، اظهار داشت: حضور حشد الشعبی در غرب موصل برای تنگ کردن عرصه بر تروریست های تکفیری است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: ما با «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق توافق کردیم که وارد موصل نشویم؛ در مقابل، پیشمرگه نیز اجازه ورود به داخل شهر موصل را ندارد.

العامری در همین ارتباط اظهار داشت: ورود حشد الشعبی به شهر موصل به روند تحولات میدانی و تصمیم فرماندهی کل نیروهای مسلح بستگی دارد.

دبیرکل سازمان بدر عراق در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون علت تحرک حشد الشعبی به سمت مرزهای سوریه، گفت: مأموریت ما آزادسازی خاک عراق است و در این راستا اگر شرایط اقتضا کند با دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح، به سوریه نیز خواهیم رفت. معتقدیم تا زمانی که داعش در سوریه ریشه کن نشود، عراق از خطرات آن در امان نخواهد بود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    اینکه حشد و نه پیشمرگه هیچکدام وارد موصل نشوند یک پیروزی کوچیکی است و حرف خیلی مهمی می باشد- اما اگر دولت ایران و سوریه قصد دارند شهر الباب را تحویل کردها دهند و این هدف اصلی امریکا از ایجاد جنگ داخلی عراق و سوریه یعنی تجزیه سوریه را محقق خواهد کرد اصلا هدف - بازی سوریه در یک جمله خلاصه می شود یا ایران و روسیه و سوریه در برابر تجزیه سوریه در قدم اول از شهر الباب عقب نشینی می کنند یا باید با ارتش ترکیه جنگ بکنند- من قسم می خورم و به شما می گویم مطمئن باشید بعد از اشغال شهر الباب توسط کردها و فرق نمی کند ترکیه اشغال سنندج را تا 10 سال آینده و تجزیه کردستان و کل ایران را قطعی بدانید- یا ارتش ایران و سوریه امروز شهر باب را باز پس می گیرند یا اگر به ترکیه یا کردها تحویل دهند در آینده کلا سوریه و ایران و عراق پی کارش می رود- نمی دانم چرا هیچ موقع چاپ نمی شود و دست مسئولان نمی رسد شاید هم مسئولان برخی خائند خوب هستند
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    باید اینکار را در سریترین زمان ممکن انجام دهند اگر به خدا و امام زمان اعتقاد دارند
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    حشد خیلی پیشتر نیروی مازادش را به سوریه می فرستاد- علاوه بر این باید آمدگی لازم برای مقابله با ترکیه را داشته باشند
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    0 0
    نباید ایران و عراق از امریکا و ترکیه بترسند و حشدالشعبی نیز باید وارد موصل بشود باید ایران خودش بمباران موصل را برعهده بگیرد و هر چهار کشور باید به ترکیه اعلان جنگ کند مردم ایران که آماده اند- خواهشا چاپ کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس