کد خبر 649824
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت قصد دارد با وارد کردن چهره های جدید به سه وزارتخانه ارشاد، ورزش وآموزش و پرورش، سبد رای روحانی را برای انتخابات ۹۶ تقویت کند.

غفوری فرد: قطعا تغییرات کابینه انتخاباتی است
به گزارش مشرق، محمدحسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مدت‌ها بود مردم و برخی سیاسیون انتظار داشتند یک تغییراتی در کابینه دولت یازدهم انجام شود، اظهار کرد: انتظار تغییرات بیشتر در مسائل اقتصادی بود زیرا امروز مسائل معیشتی و اقتصادی نگرانی اصلی مردم است.

وی افزود: خیلی‌ها توقع داشتند که دولت یک تیم اقتصادی یکدست، همفکر و هم سلیقه تشکیل دهد تا بتواند مشکلات معیشتی را حل کند.

غفوری فرد تاکید کرد: یکی از دلایل موافقت نظام با مذاکرات هسته ای و برجام، این بود که مشکلات معیشتی مردم مرتفع شود اما علیرغم اینکه بیش از یکسال از معاهده برجام می‌گذرد، نه تنها مشکلات کشور کم نشده بلکه معضلات اقتصادی و رکود افزایش یافته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه همه اقتصاددانان معتقدند رکود از تورم برای اقتصاد کشور خطرناک تر است، گفت: امروز اخبار متعددی از تعطیلی کارخانجات همچون ارج به گوش می رسد درحالی که مردم نسبت به دولت، این امید را داشتند که سالی حداقل ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار شغل جدید ایجاد کند.

وی دولت را در حوزه اقتصادی و عبور از رکود ناموفق دانست و تصریح کرد: باید گفت قطعا تغییراتی که امروز در دولت یازدهم ایجاد شده است، شائبه انتخاباتی دارد.

غفوری فرد خاطر نشان کرد: دولت قصد دارد با وارد کردن چهره های جدید به سه وزارتخانه ارشاد، ورزش وآموزش و پرورش سبد رای روحانی را برای انتخابات ۹۶ تقویت کند.
 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس