کد خبر 649732
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶

در ادامه درگیری ها میان ارتش سوریه با گروه های تروریستی تکفیری در استان درعای این کشور ساعتی پیش طی یک کمین 50 تروریست به هلاکت رسیده اند.

گروه جهان مشرق- در ادامه درگیری ها میان ارتش سوریه با گروه های تروریستی تکفیری در استان درعای این کشور ساعتی پیش طی یک کمین 50 تروریست به هلاکت رسیده اند.

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

بنابر این گزارش، کمین ذکر شده در منطقه اطراف پادگان "کتیبه المهجوره" واقع در مسیر دو شهرک ابطع و داعل استان درعای سوریه به وقوع پیوسته که طی آن کاروان عناصر گروه های تروریستی تکفیری احرارالشام و جبهه النصره هدف قرار گرفته و بطور کامل نابود گردید. بنابر تصاویر منتشر شده از سوی بخش رسانه ای ارتش سوریه اجساد 35 تروریست توسط رزمندگان جمع آوری شده است. منطقه مذکور طی ماه های اخیر صحنه نبردهای شدید میان دو طرف بوده و از نظر جغرافیایی دارای اهمیت راهبردی می باشد.

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

هلاکت 50 تروریست در کمین ارتش سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    حقشان همين بود ،
  • ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    الحمدلله برند به جهنم پیش شمر و یزید و حرمله
  • صالح ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    قربانیان راه آمریکا و صهیونیست به جهنم خوش آمدید.
  • احسان ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    جهنم رسیدید انجا شمر و عمر سعد و یزید و ابن زیاد منتظر بقه تان هستند
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    برای کی میجنگن!؟ چقدر احمقن...اربابا اون بالا نشستن ویسکیشون را به سلامتی هم کوفت می کنن این بدبختا را میفرستن جلو...البته اینا اکثرا مزدورن
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    با این تفاسیر یعنی دولت ایران و سوریه قصد دارند شهر الباب را تحویل کردها دهند و این هدف اصلی امریکا از ایجاد جنگ داخلی عراق و سوریه یعنی تجزیه سوریه را محقق خواهد کرد اصلا هدف - بازی سوریه در یک جمله خلاصه می شود یا ایران و روسیه و سوریه در برابر تجزیه سوریه در قدم اول از شهر الباب عقب نشینی می کنند یا باید با ارتش ترکیه جنگ بکنند- من به شما می گویم بعد از اشغال شهر الباب توسط کردها و فرق نمی کند ترکیه اشغال سنندج را تا 10 سال آینده و تجزیه کردستان و کل ایران را قطعی بدانید- یا ارتش ایران و سوریه امروز شهر باب را باز پس می گیرند یا اگر به ترکیه یا کردها تحویل دهند در آینده کلا سوریه و ایران و عراق پی کارش می رود-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس