منابع رسانه ای اعلام کردند که شمار تلفات حمله هوایی جنگنده های سعودی به زندان «الزیدیده» در استان الحدیده به ۶۰ کشته افزایش یافته است.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه لبنانی العهد، شمار قربانیان حمله اخیر رژیم سعودی به یک زندان در استان الحدیده افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای اعلام کردند که شمار کشته های این حمله به ۶۰ نفر رسیده است.

گفتنی است، شب گذشته یک منبع محلی اعلام کرد که جنگنده های سعودی زندان بخش الزیدیه را هدف قرار دادند.

در همین حال مقامات ذیربط در استان الحدیده یمن اهدای خون به منظور نجات مجروحان این حمله سعودی ها را خواستار شدند.

لازم به ذکر است که رژیم سعودی با چراغ سبز آمریکا و همراهی چند کشور عربی وابسته به خود بیش از یک سال و نیم است تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز تاکنون هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

سعودی ها در تجاوز به یمن مدارس، بیمارستان ها و دیگر مراکز غیرنظامی را نیز بمباران کرده اند.

جنگنده های سعودی چندی پیش یک مجلس ختم در صنعاء پایتخت یمن را هدف قرار دادند که در پی آن دستکم ۱۴۰ نفر شهید و بیش از ۵۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    تنها راه وادار نمودن آمریکایی ها و سعودی ها برای برگشتن سر میز مذاکره 1- پیشروی در عمق مناطق کوهستانی عربستان 2- حملات موشکی به پایگاه ها و فرودگاه صلایل در 300 کیلومتری خاک سعودی – فرودگاه خمیس مشیط در 120 کیلومتری مرز یمن 3- ایجاد کارخانه ساخت موشک کاتیوشا در یمن 4- استفاده از توپخانه 155 میلی متر متحرک مثلا موستار3 روسیه 5- استفاده از موشکهای دوش پرتاب به تعداد زیاد همانند Fn چینی یا میثاق 6- راه اندازی کارخانه رعد و طوفان در خاک یمن که همان تاو سیمی آمریکاست و از همه مهمتر قطع جریان نفت از جنوب و حمله به چاه های نفت عربستان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس