مجله «صدی الحسین(ع)» (پژواک صدای امام حسین(ع)) برای کودکان و نوجوانان عرب زبان در راهپیمایی باشکوه اربعین منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین صلواتیان، نویسنده و مدیرمسئول «کیهان بچه ها» گفت: مجله «صدی الحسین(ع)» که سال گذشته در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در عراق منتشر شده بود، امسال نیز با تیراژ گسترده برای کودکان و نوجوانان عرب زبان حاضر در این راهپیمایی طبع خواهد شد.

وی افزود: این مجله با همکاری مشترک نشریه کیهان بچه‌ها و نشریه «مهدی» لبنان (وابسته به حزب الله) منتشر می‌شود و موضوعاتی چون نهضت امام حسین(ع)، راهپیمایی اربعین و مسائل روز مربوط به جهان اسلام را دربرمی‌گیرد. معرفی رهبران امروز جهان اسلام ازجمله رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، سیدحسن نصرالله، آیت‌الله سیستانی، عبدالملک الحوثی، شیخ ابراهیم زکزاکی و ... نیز از دیگر محورهای نشریه «سدی الحسین(ع)» است.

صلواتیان در ادامه افزود: این نشریه علاوه بر افزایش تیراژ، تغییرات دیگری هم در مقایسه با سال قبل خواهد داشت. ازجمله اینکه از گرافیک بهتری برخوردار است و در کنار رویکرد معرفتی، دارای بخش‌های جذابی چون داستان، مسابقه، کمیک استریپ (پی نما) و .. است.

مدیرمسئول کیهان بچه‌ها همچنین بیان کرد: پیشنهاد اولیه برای تولید نشریه «صدی الحسین(ع)» از سوی مجله «کیهان بچه ها» مطرح شد و عمده مطالب این نشریه نیز توسط دوستان لبنانی ما در نشریه «مهدی» تولید شده است.

وی افزود: پارسال برخی از نهادها مثل شهرداری تهران به انتشار نشریه «صدی‌الحسین(ع)» کمک کردند. امسال نیز همه نهادهای فرهنگی و هیئت‌ها و مواکب می‌توانند با دریافت فایل نشریه از ما، این اثر را به عنوان هدیه‌ای برای کودکان و نوجوان عرب زبانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند با درج نشان خودشان منتشر نمایند و یا با تلفن روابط عمومی کیهان یا شماره تلفن‌های 33110004 و 33900025 تماس بگیرند.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس