کد خبر 649190
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

فرمانده ارشد نیروهای بسیج مردمی عراق از احتمال ورود به مناطق تحت اشغال تروریست‏ها در سوریه پس از آزادسازی موصل خبر داد.

به گزارش مشرق، مشاور امنیت ملی دولت عراق و فرمانده الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی عراق به احتمال قوی پس از آزادسازی شهر موصل، برای مبارزه با عناصر تروریستی به سوریه اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری القبس، «فالح الفیاض» در همایشی با عنوان «مشکلات امنیت ملی پس از آزادسازی موصل» افزود: جنگ بازپس گیری شهر موصل از داعش با مشارکت حدود 45 هزار نفر از نیروهای عراقی اعم از ارتش، پلیس و الحشد الشعبی و نیروهای پیشمرگه آغاز شد.

وی گفت: نیروهای عراقی اکنون در حال آزادسازی روستاهای پیرامون شهر موصل هستند و پیشروی چشمگیری در عملیات داشته‎اند.

فالح فیاض با تاکید بر اینکه عراق مرزها و مناطق مشترک زیادی با سوریه دارد، گفت: تحولات سوریه به تحولات عراق گره خورده است، از همین روی مجبور هستیم که پس از آزادسازی موصل وارد مناطق تحت اشغال تروریست ها در سوریه شویم.

فالح فیاض در ادامه به نقش ایران در عملیات نظامی ویژه آزادسازی موصل اشاره کرد و گفت: ایران به عراق در مبارزه با تروریسم کمک می کند، اما داعش فقط در عراق شکست می خورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    ان شاء الله
  • مهندس م ش ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    مواظب تهدید خطرناک ترکیه باشید. اردوغان دیروز گفت "به عملیات تروریستی حشد شعبی پاسخ میدهد!" بعید نیست ترکیه با چراغ سبز آمریکا به نیروهای مقاومت حمله هوایی یا زمینی‌ کند. فرماندهان مقاومت مواظب باشند سورپرایز نشوند. سامانه‌های دفاع هوایی‌ باید به همراه مقاومت باشد (اگر بشود س-۳۰۰ که بهتر).
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    الحمدالله رب العالمین آفرین ماشاءالله به شیعه و اعوان و انصارش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس