پایگاه بی بی سی در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ سیاست‌های هیلاری کلینتون در قبال بحران سوریه را آغاز جنگ جهانی سوم عنوان کرده است.

 به گزارش مشرق، پایگاه بی.بی.سی در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا سیاست رقیب دموکرات خود هیلاری کلینتون در قبال بحران سوریه را آغاز جنگ جهانی سوم عنوان کرد.

ترامپ همچنین گفته است که آمریکا باید در سوریه به جای براندازی دولت این کشور به فکر شکست دادن داعش باشد.

هیلاری کلینتون پیش از این گفته بود که به دنبال ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه است که در پی این اظهارات کلینتون یکی از مقامات ارشد پنتاگون گفته بود این اقدام درگیری با جنگنده‌های روسیه را به دنبال خواهد داشت.

در همین حال ترامپ در این باره گفته است که اگر آمریکا به حرف کلینتون گوش دهد ما جهان را درگیر در جنگ جهانی خواهیم یافت.

ترامپ همچنین گفت که آمریکا باید در مورد هدف طولانی مدت خود مبنی بر براندازی دولت بشار اسد تجدید نظر کند و به جای تمرکز بر براندازی بشار اسد به فکر براندازی داعش باشد.

نامزد جمهوریخواهان همچین با اشاره به انتقادات کلینتون به دولت سوریه و پوتین گفته بود که هیلاری کلینتون قادر به مذاکره با پوتین نخواهد بود.

تیم انتخاباتی کلینتون این ادعای ترامپ را رد کرده و اعلام کرده‌ که تمام مقامات امنیتی دموکرات و جمهوری‌خواه به این نتیجه رسیده‌اند که ترامپ صلاحیت لازم برای در دست گرفتن امور را ندارد.

اما کلینتون از طرف دیگر  اعتقادی به اظهارات ترامپ ندارد و گفته است که منطقه پرواز ممنوع باعث نجات جان غیرنظامیان و تسریع در پایان بخشیدن به جنگ است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس