در مراسم یادبود شهیدان «احمد مایلی» و «محمد ناظری» شال ایثار و شهادت از سوی شهردار منطقه 17 به فرزندان شهدا اهدا شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم یادبود سرداران شهید «محمد ناظری» و «احمد مایلی» روزگذشته با حضور «مهدی عباسی» شهردار منطقه 17، «علی دادگر» سرپرست فدراسیون باستانی، خانواده معزز شهدا و نماینده‌ای از دفتر مصلحت نظام در زورخانه هژیر برگزار شد.

«مهدی عباسی» شهردار منطقه 17 در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: این شهدای عزیز سالیانی در سنگر ایثار و شهادت بودند. حتی این‌ها می توانستند زودتر از این موعد بازنشسته شوند. ولیکن دفاع از حریم مقدس نظام جمهوری اسلامی را یک فریضه و تکلیف دانستند و از آسایش گذشتند.
 
وی افزود: نیروی آموزش داده این دو شهید بزرگوار آب‌های خلیج فارس را امن نگه داشته‌اند. از سوی دیگر در سوریه در حال نبرد با نیروهای تکفیری هستند.

عباسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تکفیری‌ها که فرمودند «داعش یعنی دلارهای آمریکایی علیه شیعه»، گفت: شاگردان این دو شهید بزرگوار امروز در سوریه دشمن را به زانو درآورده‌اند.
 
شهردار دارالشهدای تهران، خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و این دو شهید بزرگوار باعث افتخار این منطقه هستند.

در پایان این مراسم از سوی شهردار منطقه 17 به فرزند شهید احمد مایلی و برادر شهید حاج محمد ناظری، شال ایثار و شهادت اهدا شد. همچنین تیم زورخانه هژبر به یاد دوستان شهیدشان ورزش باستانی انجام دادند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس