مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، پیرامون توجه هرچه بیشتر به فقه سنتی و تربیت مجتهدان آگاه و ضرورت مواجهه فکری و برنامه‌ریزی شده با دشمنان تشیع با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مظاهری، مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، صبح روز جمعه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، حضرات آیات پیرامون برخی از مسائل مهم حوزه‌های علمیه و کشور، گفتگو و تبادل‌نظر کرده و با تأکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به ارتقای ابعاد علمی و معنوی روحانیت، توجه هرچه بیشتر به فقه سنتی و تربیت مجتهدان آگاه و زمان شناس به عنوان سرمایه‌ها و ذخائر آینده حوزه‌های علمیه را خاطر‌نشان کردند.

تأکید بر موضوع ترویج علمی و فرهنگی معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ضرورت مواجهه فکری و برنامه‌ریزی شده با دشمنان تشیع و فرقه‌های انحرافی از دیگر نکات مطرح شده در دیدار این 2 مرجع تقلید بود.

در این دیدار صمیمانه، همچنین حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با یادآوری پیشینه درخشان حوزه علمیه اصفهان از اهتمام و مجاهدت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در احیاء و رونق بخشیدن به این حوزه بزرگ تجلیل کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری نیز با تشکر از حضور و اظهار محبت صمیمانه حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و تجلیل از جایگاه ممتاز و تأثیرگذار ایشان بر حوزه‌های علمیه و جهان اسلام، برای طول عمر همراه با سلامت و عزت ایشان دعا کردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس