فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) گفت: برخی با پا گذاشتن روی آرمان‌های شهدا آغوش خود را برای دشمن باز کرده‌ و به جای مذاکره،با دشمن معاشقه‌ می‌کنند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار علی اصغر گرجی زاده فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) امشب(جمعه) در سومین یادواره شهدای گردان هشت سپاه تهران(سبکبالان بازی‌دراز) که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه اگر شهدای گردان هشت سپاه نبودند بسیاری از راه‌ها در دفاع مقدس بسته می‌شد، گفت: شهدای گردان هشت سپاه جزو شهدای خط شکن بودند که بسیاری از راه ها را برای انجام عملیات بر علیه بعثی‌ها باز کردند.

وی در ادامه گفت: شهدا با رفتن خود علاوه بر ساختن آخرت خود، دنیای دیگری را نیز ساختند و اگر جانفشانی‌های شهدا نبود ما دنیا و آخرت نداشتیم.

سردار گرجی زاده بیان اینکه کسانی که می‌گویند کسانی که به جبهه رفته و شهید شدند از زندگی خسته بودند، در حق شهدا ظلم می‌کنند اظهار کرد: شهدا با رفتن خود موجب ساختن ما شدند تا زندگی با عزت داشته باشیم و عزیز بمیریم.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) افزود: شهدا می‌دانستند که خون گرمشان مسیر تاریخ را عوض می‌کند و سردی روح انسان‌ها را برهم می‌زند. شهدا و خصوصاً شهدایی که در ابتدای جنگ به شهادت رسیدند مسیر را برای ما تعیین و مشخص کردند.

وی در ادامه بیان کرد: شهدا در آن زمان بسیاری از علامت های سوال را در آن زمان پاسخ دادند که می‌شود با گذشتن از خود و توکل به خدا با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و به پیروزی رسید.

سردار گرجی زاده با اشاره به اینکه شهدا نسلی را پرورش دادند که ما فکر می‌کردیم جوانان نسل دفاع مقدس دیگر تکرار نمی شوند، گفت:  خون شهیدان مانند خون امام حسین(ع) نسلی را بعد از خود پرورش دادند که امروزه مدافع حرم حضرت زینب(س) هستند.

وی  در ادامه تصریح کرد: امروزه در شرایطی که عده ای تمام وقت خود را برای دروغ گویی و دزدی صرف می‌کنند و عده ای دیگر نیز که با پا گذاشتن روی آمال و آرمان های شهدا آغوش خود را برای دشمن باز کرده و به جای مذاکره،با دشمن معاشقه‌ می‌کنند، عده ای دیگر مانند مدافعان حرم با رشادت‌های خود ثابت کردند که خون شهدا پایمال نشده و به هدر نرفته است.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) اظهار کرد: امروز عده ای با جعل درصدد کلاه برداری از مردم هستند اما در مقابل شخصی مانند شهید مصطفی صدرزاده وقتی که موفق نمی‌شود برای دفاع از حرم به سوریه برود با جعل هویت به عنوان افغانستانی برای دفاع از حریم حضرت زینب(س) به سوریه می رود و به فیض شهادت نائل می‌شود. اینها نسل‌هایی هستند که شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای گردان هشت تربیت کردند.

گردان هشت  سپاه تهران با اهدای 154 شهید در دوران دفاع مقدس یکی از گردان های موفق سپاه بوده که این گردان بنیان گذار لشکرهای رزمی سپاه از جمله لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و لشکر 10 سیدالشهدا(ع) بود. سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان و شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران از جمله رزمندگان این گردان بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    بزودی درست میشه ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس