کد خبر 648612
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

نویسنده کتاب شرح حال سرمربی منچسترسیتی ادعا کرده است که کهکشانی‌ها در صدد استخدام سرمربی پیشین دشمن دیرینه‌شان بوده‌اند.

به گزارش مشرق، ماتری پرارنائو، مؤلف کتاب شرح حال پپ گواردیولا می‌گوید باشگاه رئال مادرید سال گذشته به دنبال اخراج رافائل بنیتس، به سراغ پپ گواردیولا رفت تا او را برای قبول هدایت کهکشانی‌ها متقاعد کند، اما پس از آنکه از سرمربی وقت بایرن مونیخ پاسخ منفی شنید، زین‌الدین زیدان را انتخاب کرد.

طبق ادعای پرارنائو یکی از دلایلی که گواردیولا پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد این بود که پیش از دریافت این پیشنهاد با باشگاه منچسترسیتی به توافق رسیده بود.

مؤلف کتاب شرح حال گواردیولا در مراسم معرفی کتاب جدیدش درباره این مرد اسپانیایی که عنوان آن «سیرتکامل» است، به شبکه «سگستا»ی اسپانیا گفت: زمانی که بنیتس روزهای سختی را در رئال مادرید سپری می‌کرد، مسئولان این باشگاه تماسی با پپ گواردیولا داشتند تا ببینند که برنامه او پس از ترک بایرن مونیخ چیست.

پرارنائو افزود: یکی از نمایندگان باشگاه پیام رئال را به گواردیولا رساند، اما او گفت که قرار است به منچسترسیتی برود و دیگر به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نمی‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس