کد خبر 648457
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد اذعان کرده این تیم با هدایت ژوزه مورینیو هنوز می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش مشرق، سر الکس فرگوسن در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده باوجودی که منچستر سیتی در ۶ بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده هنوز این تیم را مدعی نخست قهرمانی لیگ برتر می داند اما برای تیم ژوزه مورینیو هم شانس قهرمانی قائل است.

فرگوسن درباره مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس به مجله کیکر آلمان گفته:

    پیشبینی قهرمان این فصل از فصل های گذشته دشوارتر است. فکر می کنم این فصل ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند. منچستر سیتی مدعی نخست است. تاتنهام و لیورپول هم شانس قهرمانی دارند. منچستر یونایتد هم اگر به زودی ثبات پیدا کند می تواند برای قهرمانی بجنگد. حتی اگر با ۶ یا ۸ امتیاز عقب باشید باز گرفتن یک یا دو تیم در بالای جدول ممکن است.

    رقابت و تجربه گواردیولا و مورینیو بازی ها را جذاب می کند. شما در ضمن نباید آرسنال را فراموش کنید. آن ها قدرتمندتر از گذشته هستند. آن ها بهتر شدند و پرخاشگرانه تر بازی می کنند. من تحت تاثیر بازی الکس ایووبی جوان قرار گرفتم.

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال بریتانیا درباره حضور مربیان بزرگ و مطرح در لیگ برتر گفته:

    توانایی های گواردیولا فراتر از بحث است و کونته در حال بازگرداندن چلسی به جایگاه قبلی اش است اما مورینیو هم می تواند با گواردیولا رقابت کند. او با دو باشگاه متفاوت قهرمان اروپا شده و در سه کشور مختلف به قهرمانی رسیده است. پوچتینو هم پتانسیل فوق العاده ای دارد. تاتنهام ترکیب خوبی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان دارد. بدون بازیکنان تاپی مثل هری کین و اریک دایر نتایج خوبی گرفتند.

فرگوسن همچنین درباره موفقیت فصل گذشته لستر سیتی گفته:

    سیاست لستر در فصل نقل و انتقالات فوق العاده بود. آن ها به جای بازیکنان گران قیمت به سراغ بازیکنانی که تشنه موفقیت بودند و میل به پیروزی داشتند رفتند. لستر الگوی خوبی برای دیگر باشگاه ها است. تیم هایی مثل بارنزلی و هادرسفیلد با همین سیاست توانستند رشد بکنند. کار لستر در این فصل لیگ برتر دشوار است اما پس از کسب سه پیروزی در لیگ قهرمانان فکر می کنم می توانند به مراحل بالاتر بروند اگرچه که قهرمان نخواهند شد.

سرمربی پیشین منچستر یونایتد که نسبت به موفقیت تیم های انگلیسی در رقابت های اروپایی این فصل اطمینان دارد با بیان اینکه آرسنال توانایی رسیدن به مراحل بالا را دارد درباره عملکرد منچستر سیتی گفته:

    من یک مقدار از منچستر سیتی در بازی مقابل بارسلونا ناامید شدم چون بارسلونا در آن بازی خیلی خوب کار نکرد. درست است که لیونل مسی هر زمان فرصتی ببیند آن را به گل تبدیل می کند اما سطح بازی فوق العاده نبود. سیتی فرصت خوبی را از دست داد. چون مونشن گلادباخ بدون چند تن از ستارگانش موفق شد با شایستگی سلتیک را شکست دهد. سیتی کار آسانی برای صعود از گروه در پیش ندارد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس